League of Legends może być największe, ale co z tego - inni zarabiają więcej na jednym graczu

Rzućmy okiem na wyniki bardzo ciekawych badań.

League of Legends może być największe, ale co z tego - inni zarabiają więcej na jednym graczu
marcindmjqtx

10.04.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:39

Firma Superdata wyliczyła, ile średnio w ciągu roku (między marcem 2013 a 2014 r.) zarobiły na jednym graczu najpopularniejsze gry free2play. Wynik jest dość zaskakujący. League of Legends uplasowało się ledwie na dziesiątym miejscu. Średnio jeden gracz wydał na zabawę 1,3 dolara. Na szczycie znalazło się World of Tanks (4,5 dolara), Team Fortress 2 (4,3 dolara) i Guild Wars 2 (3,9 dolara).

Oczywiście, LOL ciągle ma największą bazę użytkowników, więc te niecałe półtora dolara trzeba pomnożyć przez większą liczbę (58,5 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie), niż 4,5 dolara w przypadku World of Tanks (9,1 miliona aktywnych użytkowników miesięcznie). Kolejność na liście nie pokrywa się z listą dziesięciu najlepiej zarabiających gier free2play.

A tak wygląda pełna lista:

1. World of Tanks - średnio 4,51 dolara zarobione w ciągu roku na jednym graczu 2. Team Fortress 2 - 4,36 dolara 3. Guild Wars 2 - 3,88 dolara 4. War Thunder - 3,26 dolara 5. Planetside - 2,86 dolara 6. Combat Arms - 2,81 dolara 7. Crossfire - 1,58 dolara 8. DOTA 2 - 1,54 dolara 9. Heroes of Newerth - 1,48 dolara 10. League of Legends - 1,32 dolara

Analitycy z Superdata zauważają, że gracze chętniej płacą za strzelanki free2play niż za MOB-y. Zaskakuje zwłaszcza wysokie miejsce Team Fortress 2.

Oczywiście, należy pamiętać, że to tylko wyliczenia, a nie twarde dane.

[źródło: Superdata]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościfree2playleague of legends
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.