League of Legends doczeka się własnej sieci

Mają rozmach, skubańce! Póki co tylko w Ameryce, ale Europa również jest na celowniku.

League of Legends doczeka się własnej sieci
marcindmjqtx

08.01.2015 | aktual.: 05.01.2016 15:21

Co robi Riot Games, gdy ludzie skarżą się na lagi, spadki pingu lub inne problemy związane z połączeniem internetowym? Postanawia zbudować własną sieć. Ambitne, prawda? Trudno o lepszy sposób, by zobrazować jak potężną, popularną i dochodową grą stało się League of Legends.

Aktualnie dostawcy internetu skupiają się głównie na przenoszeniu dużych ilości danych w ciągu sekund lub minut - tłumaczy Riot Games. Jest to dobre dla buforujących aplikacji w rodzaju YouTube'a czy Netflixa, ale niezbyt korzystne dla gier rozgrywających się w czasie rzeczywistym, w których potrzeba, aby bardzo małe ilości danych były przenoszone w ciągu milisekund. Dodatkowo połączenie internetowe może skakać po całym kraju, zamiast biec dokładnie tam, gdzie powinno, co często odbija się na jego jakości.

Z tych powodów twórcy League of Legends tworzą własną sieć. Budowa powinna zakończyć się w marcu,a potem pozostanie jeszcze wynegocjować umowy z dostawcami internetu, którzy połączą graczy z dedykowaną siecią.

Riot Games potwierdziło również, że chociaż ich ogłoszenie dotyczy Ameryki, pracują już nad tym, by to samo zaprojektować na Starym Kontynencie. Trwają rozmowy z europejskimi dostawcami internetu.

Łał. Powtórzę Stefana "Siarę" Siarzewskiego: mają rozmach.

[źródło: 1, 2]

Patryk Fijałkowski

Obraz
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.