LawBreakers takie dynamiczne, takie oldskulowe, a jednak trafi też na PS4

Nigdy nie mów nigdy.

LawBreakers takie dynamiczne, takie oldskulowe, a jednak trafi też na PS4
Maciej Kowalik

I trzeba oddać to Cliffordowi Bleszinskiemu - on akurat nigdy nie twierdził, że jego nowy "arenowy" FPS na konsole nie zawita. Aczkolwiek od pierwszych pokazów gry, gdy miała być jeszcze sprzedawana w modelu F2P wynikało, że ma to być bardzo szybka gra. W stylu Unreal Tournament, choć z obowiązkowym dzisiaj zróżnicowaniem bohaterów. Quake Champions w podobny sposób łączy tempo wieloosobowego strzelania starych gier ze współczesnością i autorzy od początku mówili, że pierwszy z elementów wyklucza granie na padzie.

Obraz

Zapowiadając wersję na PS4 nie zdradził jak i z kim dzieli obowiązki. Ale projektu dogląda oczywiście sam, co było widać na Twitterzew AMA na Reddicie, w którym przyznawał, że przełożenie rozgrywki na kontroler początkowo było do niczego.

LawBreakers - Rise or Fall | PS4

W świeżej rozmowie z Glixelem odpowiada z kolei na oczywiste pytanie. Bo choć na PS4 LawBreakers nie będzie walczyć z Quake Champions czy tworzonym przez społeczność Unreal Tournament, to grze studia Boss Key przyjdzie rywalizować z potężnym Overwatchem.

Obraz
Obraz
Obraz
Obraz
Obraz

"Najpierw skill gracza, potem skille jego postaci" to jedno. Gdy LawBreakers połechce już ego fanów Call of Battlefieldów, powalczy o ich czas ceną. Bleszinski przyznaje, że odejście od modelu F2P było po części spowodowane faktem, że model zdawał się kształtować opinię graczy o finalnej grze.

Ale cena wciąż będzie atutem jego gry. LawBreakers będzie kosztował połowę "normalnej" ceny nowego tytułu - w USA będzie to 30 dolarów. A wszystkie dodatki będą potem darmowe.

Pecetowa beta trwa już od jakiegoś czasu, na PS4 też jest planowana - na stronie gry możecie zgłosić chęć wzięcia w niej udziału. Co z Xboksem? Nigdy nie mów nigdy. Tej wersji Bleszinski wcale nie wyklucza.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbetaps4
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.