Łatwe osiągnięcia to 40 tys. sprzedanych gier więcej

Randy Pitchford, szef Gearbox Software, udzielił OXM wywiadu, w którym twierdzi, że łatwiejsze osiągnięcia pomagają sprzedawać gry na Xboksa 360. Co więcej, tytuł, który nie będzie stawiał zbyt wygórowanych zadań by powiększyć swoje konto punktów gracza, ma szansę znaleźć nawet 40 tys. nabywców więcej.

Łatwe osiągnięcia to 40 tys. sprzedanych gier więcej
marcindmjqtx

08.10.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:18

Oznaczałoby to, że dla dziesiątków tys. ludzi wirtualne punkciki, które niczemu przecież nie służą, są warte wydania ciężko zarobionych pieniędzy. Do tego są to zapaleni gracze, którzy często kupują nowe gry, są więc w centrum zainteresowania wydawców.

A czy Wy bylibyście w stanie kupić grę tylko dlatego, że ma łatwe osiągnięcia?

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.