„Lato” to jednak zima, gdy mowa o premierze Dark Souls: Remastered na Switchu

„Lato” to jednak zima, gdy mowa o premierze Dark Souls: Remastered na Switchu
Adam Piechota

15.08.2018 09:28

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Ale dobrze, że gra naprawdę zaszczyci tę platformę.

Dzieje Soulsów na platformę Nintendo były… burzliwe. Szczęśliwie - nie aż tak bardzo, jak Steepa od Ubisoftu, który po już właściwie latach od zapowiedzi został anulowany, a świat dowiedział się o tym poprzez (uwaga) odpowiedź na tweeta jednego z graczy napisaną przez deweloperów. Ciągłe przesuwanie przenośnej wizyty w Lordran zaczynało męczyć. Ale poziom hype’u po tym Nintendo Direct z kultowym ogniskiem był tak wysoki, ludzie tak bardzo chcieli soulsowego Amiibo, iż wycofanie się z portu na tym etapie bardzo negatywnie odbiłoby się na reputacji Namco Bandai. Ale wystarczyło doczekać zapowiadanego lata, by poznać „ostateczną” datę premiery.

Dark Souls Remastered - Announcement Trailer (Nintendo Switch)

Obraz

Dziwna sprawa, to Dark Souls. Wiemy już, że będzie pyrkało w trzydziestu klatkach na sekundę z rozdzielczościami 1080p/720p w oczywistych trybach. I gdy oglądam porównania - i to porównania dość niesprawiedliwe, bo z oryginałem na PlayStation 3, nie z wersją zremasterowaną - nadal zastanawiam się, czy to nie delikatna przesada, że pozostawiono „Remastered” w tytule. Cóż, ja na pewno znajdę chwilę czasu, bym tę wersję sprawdzić w ruchu (otaczające ją premiery to nie moja specjalność, na szczęście). Ale nie wiem, czy przesiadka z pozostałych bieżących konsol nie będzie zbyt bolesna.

Dark Souls Remastered Nintendo Switch vs PS3 Original Early Graphics Comparison

Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (3)
Zobacz także