LA Noire było za duże jak na takie małe studio
Brendan McNamara z dawnego Team Bondi tłumaczy, dlaczego stworzenie jednej gry zajęło studiu 7 lat.
04.01.2012 | aktual.: 06.01.2016 11:39
Przyczyny podał w wywiadzie udzielonym OPM UK. Stwierdził wprost, że:
Jedną z rzeczy jest rozmiar, to wielka gra - prawdopodobnie zbyt wielka. Mapa miasta jest ogromna i to zapewne moja wina. Dużo czasu zajęło studiu stworzenie narzędzi i ich dopracowywanie. Żeby zbudować wirtualne Los Angeles trzeba było opracować odpowiednie technologie. Ale nie tylko techniczne kwestie wydłużyły cały proces. Badania w terenie także:
Powiedziałbym, że pierwsze półtora roku - może i więcej - zajęły nam same studia. Przeglądanie gazet, wyjazdy do LA, aby przebadać budynki, zrobić zdjęcia, zebrać wszystkie dane do kupy... Byliśmy całkiem małym studiem - około 16 osób - a potrzebowaliśmy tych wszystkich materiałów, żeby wystartować. Pewnie gdyby LA Noire ukazało się kilka lat wcześniej, to by zbierało przychylniejsze opinie. Miejmy nadzieję, że pracując nad Whore of the Orient McNamara nie popełni podobnych błędów.