Kupujemy mniej, ale gramy więcej

Najnowsze badanie Nielsena mówią, iż gramy coraz częściej, mimo iż sprzedaż gier spada. W porównaniu z zeszłym rokiem używamy naszych konsol o 21% więcej, zaś przeciętnie spędzamy przy nich 768 minut w 2009 roku przeciętnie gracze spędzili przy nich 768 minut. Czego jeszcze możemy dowiedzieć się z tego raportu?

Kupujemy mniej, ale gramy więcej
marcindmjqtx

11.08.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:02

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Na PS2 i Xbox 360 gramy najdłużej, jeżeli zaś chodzi o najbardziej aktywnych użytkowników, to znajdziemy ich na 360, na drugim miejscu uplasowali się posiadacze PS3. Ponad połowa grających to dorośli (18 lat i więcej).

Na 360 gra więcej mężczyzn, PS3 jest w tym przypadku neutralne, Wii to domena kobiet. Najwięcej grają oczywiście nastolatkowie (12-17), którym przypada 25% czasu z grami zmierzonego w czerwcu przez Nielsena.

Aktualna generacja dominuje. Ponad 50% czasu amerykanie grali właśnie na niej. Poprzednie wersje konsol zabrały 31% czasu. Reszta to starsze modele.

PS Dane pochodzą oczywiście z USA. Dla Europy te wykresy zapewne wyglądałyby nieco inaczej.

[via Nielsen]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżapodsumowania
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.