Kultowe (jak mówią) TimeSplitters 2 bez remake'u. THQ Nordic gasi entuzjazm

Easter Egg w grze "SpellForce 3: Fallen God" rozbudził nadzieje graczy. Niestety, jak informuje wydawca - niesłusznie. Nie zanosi się na remake "TimeSplitters" 2.

TimeSplitters 2
TimeSplitters 2

"TimeSplitters 2" to jedna z tych gier, w które nigdy nie grałem, a o której co jakiś czas gdzieś słyszę. Tytuł wydany w 2002 roku na PlayStation 2, GameCube'a i pierwszego Xboksa był, z tego co rozumiem, dość innowacyjną strzelanką FPP ze zróżnicowanym uzbrojeniem i scenariuszami potyczek, toczących się w różnych okresach historycznych.

Gra przez lata od swojej premiery doczekała się statusu kultowej. Gracze od lat liczą na jakieś nowe wydanie, albo - co byłoby jeszcze lepsze - kompletny remake. Nie ukrywam, że i ja bym nie pogardził (bo może bym w końcu zobaczył, o co całe to halo; granie dziś w FPS-a z czasów PS2 w jego oryginalnej formie raczej nie byłoby szczególną frajdą.

Nadzieje na to, że remake gry może się znajdować na horyzoncie dzięki THQ Nordic, rozbudziła ostatnio gra "SpellForce 3: Fallen God". Można w niej bowiem kupić... Pudełko z grą "TimeSplitters 2 Remake".

To tylko niewinny easter egg. Ten sprzedawca w grze to postać szczególnie znana ze swojej nieprawdomówności.

Stwierdził jednak przedstawiciel THQ Nordic. Jeżeli mu wierzyć, na remake "TimeSplitters 2" nie ma na razie co liczyć.

Inną sprawą jest jednak kontynuacja. Ta, jak się mówi, powstaje gdzieś indziej wewnątrz Embracer Group (firmy-matki THQ Nordic). Wygląda jednak na to, że choćby na zapowiedź trochę sobie jeszcze poczekamy.

Dominik Gąska

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.