Kulisy sesji motion capture do Wiedźmina 2

Byliście pod wrażeniem scenek przerywnikowych w Wiedźminie 2? W takim razie zobaczcie, jak były one tworzone.

marcindmjqtx

14.07.2011 | aktual.: 21.01.2016 17:25

Ekipa odpowiedzialna za grę włożyła w nie mnóstwo pracy. Kluczowa była nie tylko technika łapania ruchów, ale także zwinność i doświadczenie kaskaderów, z którymi pracowano już przy okazji pierwszej części Wiedźmina.

The Witcher 2: Assassins of Kings - Making of (Mo-caps)

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.