Ktoś skończył Bejeweled 2

Bejeweled 2 to jedna z tych gier, które zdawałoby się, że nie mają końca. Okazuje się, że jednak mają. Mike Leyde, przedsiębiorca budowlany z Kalifornii, osiągnął najwyższy możliwy wynik w grze: 2,147,483,647.

Ktoś skończył Bejeweled 2
marcindmjqtx

01.05.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:54

Zajęło mu to łącznie 2,205 godzin gry - trzy lata regularnego grania po dwie-trzy godziny dziennie. 2,147,483,647 to najwyższy możliwy wynik - po jego przekroczeniu licznik resetuje się.

Twórcy Bejeweled przez długi czas byli przekonani, że nie da się osiągnąć takiego wyniku - opracowali nawet specjalny program, który nie był jednak w stanie dobić do takiej liczby. Leyde jednak potrafił.

Za każdym razem gdy słyszy się o podobnej historii przed oczami staje obraz pryszczatego gracza, który mieszkając nadal z rodzicami poświęca czas na obsesyjne maksowanie wyniku. Leyde ma 54 lata, rodzinę, dzieci, a także wnuki. Bejeweled 2 potraktował jak, maraton, bo zawsze lubił wyzwania. Znam ludzi, którzy od lat grają w jedną grę po kilka godzin dziennie, ale rzadko kiedy w ramach większego planu.

Historia Leyda przypomina też niedawny rekord świata w ilości mieszkańców w Sim City 3000:

[via Pop Cap]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.