Kto gra w Gearsy, temu się powodzi w łóżku

Czas studencki to u większości okres wzmożonej aktywności imprezowo-alkoholowej, okres nawiązywania nowych znajomości i zrywania tych, które trwały nie dłużej niż jedną noc. Amerykańscy naukowcy sprawdzili grupę 500 studentek i 313 studentów pod kątem ich aktywności growej oraz powiązań tego z innymi aspektami życia żaka. Jakieś wnioski?

Kto gra w Gearsy, temu się powodzi w łóżku
marcindmjqtx

08.02.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:54

  • studenci grają 3 razy więcej w gry, niż studentki
  • jeśli mowa o grach brutalnych, to faceci robią to aż 8 razy częściej
  • studenci używają internetu do rozrywki, wiadomości i porno, a studentki do maili i zadań domowych
  • zauważono związek, między częstym graniem, a większą chęcią sięgania po alkohol, narkotyki i gorszymi stosunkami międzyludzkimi
  • częste granie w gry brutalne z kolei wpływa nie tylko na osłabienie stosunków, ale i większą ilość partnerek (partnerów?) seksualnych

Nieraz Nintendo nam przypominało, że babki stanowią już 50% populacji graczy, więc najwidoczniej pasja do elektronicznej rozrywki przejawia się u nich przed/po okresie studenckim. Niejednokrotnie naukowcy dowodzili też, że to właśnie my jesteśmy socjalnie bardzo otwartą grupą, więc na ten wynik niespecjalnie zwracałbym uwagę. Ale być może chodzi tutaj o związki, a nie relacje koleżeńskie - wtedy rzeczywiście, może coś być na rzeczy. Listy przyjaciół pełne, ale partnera u boku brak. Ale wiadomo, że tak naprawdę opisałem tę sprawę ze względu na punkt ostatni - jeśli doskwiera Wam brak powodzenia, to odpalcie Gearsy czy inne Manhunty i szanse na upojne noce natychmiast wzrosną. Warto pamiętać.

[via Reuters]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościspołeczeństwousa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.