Konsolowcy, pecetowcy... Po co te etykiety? Przecież i tak wszyscy gramy w Minecrafta

Udostępnione przez Mojang statystyki, dotyczące sprzedaży gry, ujawniają ciekawą prawdę, dla wielu może niewygodną. Zgadnijcie na jakiej platformie Minecraft sprzedał się najlepiej w trakcie minionych 12 miesięcy...

Konsolowcy, pecetowcy... Po co te etykiety? Przecież i tak wszyscy gramy w Minecrafta
marcindmjqtx

11.01.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:25

Jeśli zamierzacie teraz obruszyć się na stwierdzenie, że wszyscy gramy, skoro wy, wasza sąsiadka ani najlepsza przyjaciółka nie gracie, to polecam wrzucić na luz. Ja też nie gram, ale nie zmienia to faktu, że w 2012 roku Minecraft kupiło ponad 15 milionów graczy. Czyli napraaaawdę dużo.

A wiecie, co jest najśmieszniejsze?

Na PC sprzedaż wyniosła lekko ponad 4 miliony. Wersja Xboksowa sprzedała się o milion sztuk lepiej, ale to przenośnemu Minecraft Pocket zabrakło 100 tysięcy, by dobić do 6 milionów sprzedanych kopii!

Ok, na pecetach Minecraft nie jest już taką sensacją, jak dwa lata temu, ale to i tak zabawne, że Xboksowa wersja sprzedała się w minionym roku lepiej. I w sumie pokazuje, że to "na czym” gramy nie musi wpływać na to "w co” gramy. Może więc już czas dorosnąć (mentalnie, nikt nie mówi o wyrastaniu z gier!) i przestać kłócić się o to, jaki kawał plastiku stoi obok telewizora, na biurku, czy spoczywa w kieszeni, co?

źródło: Eurogamer

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360minecraft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.