Konsole są obecne w 60% amerykańskich domostw

Z badań sondażowych przeprowadzonych przez Deloitte wynika, że w 2009 r. konsole znalazły się w 60% amerykańskich domów. W porównaniu z wynikami uzyskanymi trzy lata temu jest to wzrost o aż 44%.

Konsole są obecne w 60% amerykańskich domostw
marcindmjqtx

17.12.2009 | aktual.: 13.01.2016 16:12

Badanie skupiło się głównie na dwóch generacjach graczy zwanych "Generation X" (wiek 27-43) oraz "Baby Boomers" (44-62). Przez ostatnie sześć miesięcy 54% spośród "Generacji X" i 34% "Baby Boomers" kupiło nowo wydane gry. To wzrost w porównaniu z zeszłym rokiem odpowiednio o 37 i 12%. Również w innych grupach wiekowych zanotowano wzrost korzystania z konsol. Osiem procent badanych w wieku 63-75 lat gra na konsolach, tu także zanotowano wzrost z 3 do 8% w porównaniu z zeszłym rokiem.

Analitycy z Deloitte zauważają, że na taki wzrost zainteresowania konsolami miał wpływ również kryzys ekonomiczny. Amerykanie chętniej mają bowiem zostawać w domach i tam fundować sobie rozrywki niż pozwalać sobie na wyjścia. Trudno to zrozumieć w kraju, w którym wyjście na imprezę do dobrego klubu i tak jest o połowę tańsze niż nowa gra, tam pewnie jest odwrotnie.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbranżausa
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.