Konkurs Bulletstorm zakończony - Polacy zarządzili

Dzięki konkursowi, zorganizowanemu przez People Can Fly, Electronic Arts i Cybersport nowych właścicieli znalazły dwa telewizory 3D oraz 300 koszulek z logiem gry. Co więcej - zwycięzcy wykręcili najlepsze wyniki nie tylko w Polsce ale i na świecie.

marcindmjqtx

Bartosza "RooSterPL" Krupę i Adriana "ADi-Insane" Siemiona - zdobywców rekordów punktowych w demie na PS3 i 360 widzicie powyżej (to ci, którzy nie są Adrianem Chmielarzem). W komunikacie prasowym czytamy natomiast:

Bartosz i Adrian stanęli do walki wspólnie z blisko 600 graczami z całego kraju, uczestniczącymi w rozgrywkach na platformach X360 i PS3, zdobywając kolejno 25.050 i 25.875 punktów. Warto nadmienić, iż osiągnięte przez nich rezultaty były najlepszymi wynikami nie tylko w Polsce, ale również na świecie! Jak widać, rzeczywiście „nie ma mocniaka na shillshota Polaka”! Polacy tłumnie okupują pierwszą dziesiątkę wyników na każdej platformie - dosyć powiedzieć, że jest ich odpowiednio siedmiu (X360) i ośmiu (PS3). Aby wygrać w naszym konkursie jedną z 300 koszulek Bulletstorm należało osiągnąć minimalny wynik 19480 (PS3) i 18265 (X360). Gratulujemy! Zarówno zwycięzcom, jak i organizatorom. Takie konkursy naprawdę mają sens.

Maciej Kowalik

Do dyskusji na temat Bulletstorm zapraszamy także na nasze forum.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.