Konami mocno wierzy w sukces PES 2010 w Europie
Okazuje się, że Konami bardzo mocno liczy na sukces swego piłkarskiego dziecka w Europie. Na premierę PES 2010 firma przygotowała aż trzy miliony kopii. Firma uważa, że w dniu premiery ze spokojem sprzeda milion egzemplarzy. To bardzo optymistyczne założenie, zważywszy na to ile ludzi kupiło już FIFA 10. Pytanie ilu z nich zdecyduje się na drugą grę o piłce nożnej.
Martin Schneider, dyrektor marketingu Konami w Europie, przy okazji zdradził też, że dotychczas sprzedało się już ponad 55,5 mln. gier z serii PES. Wierzy on też, że PES 2010 to najlepszy PES od bardzo długiego czasu. Ponadto gra będzie oferować darmowe DLC.
Miejmy nadzieję, bo odkąd Konami przesiadło się na obecną generację konsol właściwie nie uświadczyliśmy dobrego PES'a.
[via Joystiq]