Kolejny miesiąc, kolejny milion nowych graczy w Playerunknown's Battlegrounds

Coś nam tutaj rośnie na hit roku.

Kolejny miesiąc, kolejny milion nowych graczy w Playerunknown's Battlegrounds
Adam Piechota

25.07.2017 12:41

Nie zwalnia. Największy boom na Battlegrounds, obserwując zachodnie podcasty, których nadal słucham zdecydowanie za dużo (rozczarowują, wiecie, tym, o ile mniej ci najważniejsi dziennikarze wiedzą od moich kolegów z Polski), wypadał w chwilę po The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Akurat przestano rozmawiać o Hyrule i zaczęto o szaleństwach w tym wirtualnym battle royale. Można by założyć, że cztery miesiące później świat powoli przestanie się interesować, że hype nareszcie opadnie. Nic z tego. Early Access czy nie - PUBG (lubię ten skrót) przekroczył już barierę pięciu milionów sprzedanych kopii.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS (Honest Game Trailers)

Obraz

Każdy rok w tej branży przynosi jakieś nowe "zjawisko". 2016 na zawsze przypisany będzie do letniej rewolucji takiej jednej małej aplikacji od studia Niantic. 2017 będzie, mam coraz mniej wątpliwości, rokiem Playerunknown's Battlegrounds. Pozostaje trzymać kciuki, by fani terenowej wyżynki nie musi tyle czekać na gigantyczne aktualizacje, co trenerzy Pokemonów. Jestem również szalenie zaintrygowany wizją połączenia świata Steamowców ze światem konsolowców. Bluehole wspominało przecież, że cross-platformowy multiplayer nie jest wcale niemożliwy w przypadku ich niespodziewanego hitu.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsteamearly access
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.