Kolejne plotki wskazują na to, że w Destiny 2 zagramy na PC

Niestety, najprawdopodobniej nie zaimportujemy do sequela swoich postaci.

Kolejne plotki wskazują na to, że w Destiny 2 zagramy na PC
Maciej Kowalik

28.09.2016 09:42

Sam wciąż nie rozumiem, czemu pierwsze Destiny ominęło pecety - platformę uwielbiającą przecież strzelanki i sieciowe zabawy. Plotki o tym, że w pewnym momencie Destiny na komputerach wyląduje pojawiały się w zasadzie od premiery gry. Czuć było zapotrzebowanie, nawet jeśli było to bardziej myślenie życzeniowe niż twierdzenia poparte faktami.

Ale nadchodzi czas zmian. Rise of Iron to ostatni duży dodatek do pierwszej gry, w przyszłym roku do sprzedaży trafi Destiny 2, a skoro prace trwają, to pojawiają się konkretniejsze przecieki. W przypadku plotek o Destiny trudno o lepsze źródło niż Jason Schreier z Kotaku:

To słowa jednego z informatorów dziennikarza. Różnice pomiędzy Destiny i Destiny 2 porównuje on do zmian jakie zaszły pomiędzy Diablo i Diablo 2. Trzon rozgrywki zostanie ten sam, ale gra bardzo się zmieni. Chyba tak bardzo, że Bungie nie będzie w stanie zrealizować swoich obietnic, mówiących, że kolejne części Destiny wciąż będą jednym żyjącym światem, a stworzone wcześniej postacie i wygrane łupy będziemy mogli importować do nowych gier. Z tego co mówi Schreier wynika, że takiej opcji może zabraknąć.

Z jednej strony - trochę smutek, bo choć sam Destiny zarzuciłem po przejściu The Taken King, to mam świadomość wpakowania w mojego Warlocka sporej liczby godzin. A to i tak przecież nic przy graczach, którzy wkręcili się w kompletowanie legendarnej zbrojowni i raidy. No, ale jeśli skala zmian faktycznie będzie tak wielka, jak słychać, to chyba jakoś przeżyjemy zaczynanie od początku.

Official Destiny: Rise of Iron Launch Trailer

Konkretów w sprawie jest póki co niewiele. Ponoć mocno zmienią się odwiedzane planety. Będą większe, z zamieszkanymi miasteczkami, posterunkami i questami, przy których obecne patrole będą wypadać blado. Przy Destiny 2 pracuje nie tylko większość pracowników Bungie, Activision zaprzęgło do pomocy również inne studia - High Moon i Vicarious Visions. To podpowiada, że skala projektu mała nie jest. Ponoć w kwietniu w Bungie doszło do kadrowych zmian i cały scenariusz sequela poleciał do kosza. Historia się powtarza, bo przecież również prace nad pierwszą grą miały moment, w którym developer postanowił zacząć od początku. Destiny, w które ostatecznie zagraliśmy nie było tą samą grą, którą zapowiadano na początku. Stąd chociażby fabularna miałkość, którą naprawiło dopiero The Taken King. Oby tym razem autorzy lepiej poradzili sobie ze zmianami.

A co z tym PC? Źródłem tej rewelacji jest forumowicz neoGAF-a, który poinformował, że na wewnętrznym zebraniu w Activision klamka w sprawie docelowych platform Destiny 2 zapadła i tym razem są wśród nich pecety. Nie ma już za to konsol poprzedniej generacji. Informację potwierdzają również inni. Znany z plotek, które potem często się potwierdzają Shinobi dodaje, że porzucenie PS3 i Xboksa 360 umożliwiło stworzenie większych plansz:

Robi wrażenie, ale warto poczekać na oficjalne informacje, choć wydaje się, że przynajmniej w kwestii wydania gry na PC, sprawa jest już przesądzona.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościbungieactivision
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.