Kojima: Natal jak przejście od 2D do 3D

Podczas panelu dotyczącego Project Natal na TGS, o którym już wspomnieliśmy przy okazji listy firm pracujących nad grami wykorzystującymi Natal, na temat jeg omożliwości wypowiedział się m.in. Hideo Kojima. Jak się okazuje, japońscy deweloperzy bardzo entuzjastycznie podchodzą do nowego kontrolera Microsoftu.

Kojima: Natal jak przejście od 2D do 3D
marcindmjqtx

Twórca serii Metal Gear oznajmił, że Natal może zmienić styl życia wielu ludzi, a nawet sposób, w jaki rozwijają się ich mięśnie. Jeste też pod wrażeniem możliwości jeśli chodzi o rozpoznawanie twarzy - na przykład jeśli jesteś chory, gra to rozpozna i twoja postać w grze może trafić do szpitala (cóż, jak dla mnie w takim wypadku chyba lepiej, żeby do szpitala trafił sam gracz, a nie jego postać). Natal jest dla niego tak samo ważnym przełomem, jak przejście od grafiki dwuwymiarowej do trójwymiarowej.

Pozostali dwaj biorący w konferencji twórcy byli z nim zgodni (w końcu gdyby nie byli, Microsoft by ich tam nie zaprosił) - według Keijiego Inafune (Capcom, twórca Mega Man i Dead Rising), Natal to nie tylko przejściowa moda, ale nowy horyzont dla gier, pozwalający uczynić gry bardziej emocjonującymi. Uważa, że on i inni znani deweloperzy powinni dać przykład ciekawego wykorzystania tej technologii. Podobnie entuzjastycznie wypowiadał się Toshihiro Nagoshi (Sega, twórca Super Monkey Ball). Jak na razie żaden z deweloperów nie chciał zdradzić, do czego dokładnie zamierza wykorzystać Natal. Kojima stwierdził jednak, że zamierza wykorzystać w pełni jego możliwości, zarówno kamerę, kontrolę ruchu, jak i mikrofon.

Sam jestem na razie trochę sceptyczny co do tego, na ile Natal rzeczywiście zrewolucjonizuje rozgrywkę, ale może się mylę. Pełne nagranie audio z konferencji znajdziecie na blogu Larry'ego "Majora Nelsona" Hryba z Microsoftu.

[via Gamasutra]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.