Kody do Wiedźmin 3: Dziki Gon. Chcecie grać jako Ciri? A może potrzebujecie najwyższego poziomu?
Po zainstalowaniu odpowiedniego narzędzia i wpisaniu kilku komend, staniecie się panami otwartego świata Dzikiego Gonu.
Patryk Fijałkowski
Chcecie trochę pooszukiwać i zmienić ponury, niebezpieczny świat, w którym przyszło żyć Geraltowi? W tym celu musicie ściągnąć Debug Console Enabler do Wiedźmina 3 (najlepiej stąd), a gdy już go zainstalujecie, będzie z górki. Będąc w grze, po wciśnięciu tyldy (~), musicie wpisać odpowiednią komendę:
- Nieśmiertelność: god (po ponownym wpisaniu znowu stajemy się śmiertelni)
- Uleczenie postaci: healme
- Wcielenie się w Ciri: ciri
- Wcielenie się z powrotem w Geralta: geralt
- Naga Yennefer (serio): yennefer_naked
- Zabicie wszystkich wrogów w polu widzenia: killall
- Podniesienie poziomu doświadczenia o 1: levelup
- Ustawienie dowolnego poziomu doświadczenia: setlevel(x), czyli np. setlevel(35)
- Dodanie x sztuk Koron: addmoney(x), czyli np. addmoney(1000)
- Rozczłonkowanie danego NPC-a: dismember
- Odkrycie wszystkich punktów szybkiej podróży: ShowAllFT(1)
- Przyzwanie burzy: makeitrain
- Poprawa pogody: stoprain
- Nieograniczona wytrzymałość dla konia: staminapony
- Ciągłe uderzenia krytyczne: addabl('ForceCriticalHits')
- Zresetowanie Geralta do 1. poziomu i startowego ekwipunku: cleardevelop
- Widzenie w ciemnościach: Cat(1) [ponowne wpisania wyłącza efekt]
- Upojenie alkoholowe: Drunk(1) [ponowne wpisanie wyłącza efekt]
- Ogolenie brody: shave
- Zapuszczenie brody: setbeard(1)
- Tatuaż z Wiedźmina 2: settatoo(1)
- Ustawienie jednej z trzech fryzur - WitcherHairstyle('1') [dla dwóch pozostałych '2' lub '3']
- Bełty: addbolts
- Wszystkie pancerze typu 1 i 2: addarmor, addarmor2
- Wszystkie sety: addallsets
- Wszystkie ulepszenia: addupgrades
- Najbardziej pojemna sakwa: addabl(HorseBag3)
- Wszystkie klucze: addkeys
- Wszystkie schematy: learnallschematics
- Odblokowanie umiejętności Blink, którą posiada Ciri: addabl(CiriBlink)
- Szybka podróż z dowolnego miejsca na mapie: AllowFT(1)
- Pokazanie wszystkich ciekawych miejsc na mapie: ShowKnownPins
- Zidentyfikowanie tych miejsc: ShowPins(1)
- Gra w Gwinta w dowolnym momencie: secretgwint
- Natychmiastowa wygrana w Gwinta: winGwint(true)
- Kompletna talia do Gwinta (oprócz karty 'Katakan'): addgwintcards
Kody dotyczą tylko wersji PC.
Redakcja