Zabiła swoją siostrę. Powodem flirt z jej chłopakiem w Valorant

Serwis PC Gamer donosi o niecodziennym zabójstwie, do którego doszło w Stanach Zjednoczonych. 21-letnia Fatiha Marzan przyznała się do zamordowania swojej siostry. Jej zachowanie miał sprowokować rzekomy flirt siostry z jej chłopakiem w Valorant, czyli wieloosobowej grze komputerowej typu strzelanka.

Kobieta zabiła swoją siostrę za rzekomy flirt w grze komputerowej - zdjęcie ilustracyjne
Kobieta zabiła swoją siostrę za rzekomy flirt w grze komputerowej - zdjęcie ilustracyjne
Źródło zdjęć: © Pixabay
Karolina Modzelewska

Kobieta sama przekazała informacje o zabójstwie po około 15 godzinach od zdarzenia. Według PC Gamer, który powołuje się na lokalny serwis Orlando Sentinel, Fatiha Marzan została aresztowana 26 września przez funkcjonariuszy biura szeryfa hrabstwa Orange na Florydzie.

Z pojawiających się doniesień wynika, że 21-letnia Fatiha Marzan dzieliła pokój, a nawet łóżko ze swoją 20-letnią siostrą Saymą. Młodsza z rodzeństwa miała być fanką gry Valorant, w którą regularnie grywała. Z ustaleń śledczych wynika, że właśnie to było zarzewiem konfliktu, który miał tragiczny finał.

21-latka regularnie obserwowała swojego chłopaka oraz siostrę, kiedy wspólnie grali w Valorant. Uważała też, że wiadomości wysyłane między nimi (gra posiada specjalny komunikator, który pozwala na komunikację z sojusznikami) są niestosowne i przypominają flirt. Pomimo licznych konfrontacji ze wspomnianą dwójka, Fatiha Marzan nie była w stanie uwierzyć, że jej chłopaka oraz siostrę nic nie łączy.

Jak informuje PC Gamer, "po tym, jak dowiedziała się – a przynajmniej zaczęła wierzyć – że jej chłopak powiedział jej siostrze, że ją kocha, Marzan kupiła na Amazonie zestaw noży w stylu sztyletu". 21-latka miała ukrywać noże i zaatakować nimi swoją siostrę rankiem 26 września. To kolejny, tragiczny przypadek skutków agresji wywołanej lub związanej z grami komputerowymi.

Karolina Modzelewska, dziennikarka Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.