Klasyka konsolowego strzelania w sieci

Halo: Reach nie zabiło Halo 3 i wszystko wskazuje na to, że nadzieje pokładane w kolejnej odsłonie popularnej serii będą ogromne. Dlaczego "trójka" nie umarła i wciąż kręci się w setkach tysięcy napędów, oblegając łącza Xbox LIVE? Niektóre gry po prostu żyją latami, niezależnie od tego, jak zmienia się świat.

marcindmjqtx

31.12.2010 | aktual.: 21.01.2016 17:43

Niedawno Piotrek i Tomek byli zdziwieni, że pomimo jesiennej premiery Halo: Reach, ludzie wciąż chętnie sięgają po archaiczne jakby na to nie patrzeć Halo 3. Bo przecież zasada jest prosta - nowsza odsłona serii wypiera starszą. Tezę tę potwierdza marka Call of Duty i choć zagorzali maniacy wciąż spędzają czas nad CoD4, to co roku najpopularniejszą strzelanką wojenną zostaje nowa przygoda od Activision (a poprzednia odkładana jest na półkę).

Z Halo 3 jest zupełnie inaczej i wydawało się, że ten rok będzie dla serii przełomowy. Tak się jednak nie stało, bo Halo: Reach podzieliło fanów na dwa obozy - zatwardziałych zwolenników grających codziennie i przeciwników, którzy szybko sprzedali grę po zaliczeniu kampanii. Niezależnie od tego, do której grupy Wy się zaliczacie, musicie przyznać mi rację. Halo 3 to wciąż niezwykle popularna gra, która jeszcze długo gościć będzie na łączach Xbox Live. I oby tak się stało, bo społeczność, jaka wokół niej powstała, tony poważnych lub niepoważnych filmików, piosenek, obrazków jest w pewnym sensie fenomenem. Pożegnajmy więc 2010 rok jednym z najlepszych montaży ostatnich miesięcy.

Paweł Winiarski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.