Kingpin: Life of Crime

Kingpin: Life of Crime

Hubert Kowalski
SKOMENTUJ

Skidrow. Za plecami stoi plot. Odwróć się i wyrąb sobie w nim przejście. Zejdź na dol. Idź do końca i podnieś naboje. Wróć na gore i skieruj się uliczka przed siebie. Na jej końcu spotkasz nerwowego gościa. Schowaj metalowa rurkę i podejdź do niego. Zagadaj go (użyj lżejszej wersji słownej). Powie ci, że za dolca sprzeda ci łom. Zostaw go i podejdź do faceta gadającego z babka. Tym razem nie popisuj się uprzejmością. Wyjmij rurkę i bez większych skrupułów rozwal obydwoje. Kiedy ich ciała legną w kałuży krwi przeszuka je. I tym sposobem właśnie zarobiłeś na łom. Idź po schodach. W kolejnej uliczce znajdziesz opartego o mur zapijaczonego lacha. Pogadaj z nim. Powie ci, ze za flachę przekaże ci interesujące informacje. Nie bij go. Idź dalej. Skręć w lewo. Dojdziesz do małego placu. Spotkasz tu gościa w czapce, grubego handlarza i kobietę. Pierwszy z nich zaproponuje ci pomoc za 10 dolców. Na razie nie masz tyle, więc wrócisz do niego później. Drugi sprzeda ci łom. Kobieta natomiast dostarczy ci kolejna dawkę mamony. Od teraz zapamiętaj sobie - przeszukuj wszystkich, którzy zalegną ziemie. Kiedy zrobi się już cicho wróć do rozwidlenia dróg. W prawej uliczce siedzi pijak. Nie skręcaj tam teraz. Biegnij prosto. Za pierwszym zakrętem stestuj elemenciarę. W miarę możliwości zrób to po cichu. Następnie poczekaj aż transmisja meczu odwróci uwagę strażników (kiedy będzie najgłośniej) i szybko przebiegnij obok nich. Skieruj się do drugich drzwi (warehouse 2). Wewnątrz otwórz kolejne drzwi. W hali wejdź po drabinie na "antresole". Za jedną ze skrzyń znajdziesz pieniądze. Zeskocz na dół i przejdź przez kolejne drzwi. Wbiegnij po schodach. Zabierz apteczkę. Przejdź do pokoju strażnika. Przerób go na kieszonkowe. Oprócz tego zabierz latarkę i butelkę ze stołu. Sejfu teraz nie otworzysz więc możesz przestać się wysilać. Rozwal skrzynie. Następnie łomem wyważ kratę wentylacyjną. Wczołgaj się do środka. Na końcu drogi zniszcz kolejną kratkę i zeskocz na dół. Wejdź do Storeroom A. W środku znajdziesz strażnika. Wiesz co robić. Po wszystkim poszukaj malej skrzynki, którą będziesz mógł przepchnąć pod środkowy stos skrzyń. Kiedy przesuniesz ją w odpowiednie miejsce wskocz na nią. Z niej przeskocz na wyższą skrzynie znajdującą się w stosie. Z tego poziomu przeskocz wyżej. Następnie przedostań się na drugą stronę. Schyl się i podejdź do kratki wentylacyjnej. Użyj łom. Ponownie przeczołgaj się. Znajdziesz się na półce. Nie zeskakuj z niej. Wpierw zabierz coś co przypomina sprężynę. Zeskocz na dół. Skieruj się do wyjścia z magazynu. Omiń strażników i wróć na mały rynek. Tu znajdziesz sklep (Pawn-O-Matic). Wejdź do środka i wymień "sprężynę" na pistolet. Na zewnątrz zagadaj ponownie ze zbirem, który oferuje swoją pomoc za 10 dolarów. Zapłać mu. Wróć z nim do pijaka. Lumpowi podaruj flaszkę. Kiedy walnie sobie łyka przypomni mu się szyfr do szafy pancernej w magazynie. Razem ze swoim kolegą skieruj się ponownie do magazynów. Wraz z nim powinieneś sobie teraz poradzić z ochroniarzami. Po krótkiej przepychance idź do szafy pancernej (warehouse 2). Otwórz ją i zabierz pieniądze. Wróć do handlarza i spożytkuj pieniądze na rozbudowę swojego pistoletu. Weź kumpla i tym razem idź w alejkę po drugiej stronie małego placu. Tam za rogiem spotkasz parę opornych osób pilnujących wejścia do kanałów. Wytłumacz im co i jak, zgarnij kasę i wejdź do kanałów. Otwórz pierwsze drzwi. Odstrzel frajera. Otwórz kolejne wrota....

The Sewers. Zbiegnij na dół. Skręć w prawo i leć przed siebie. za zakrętem natkniesz się na drzwi. Otwórz je i wejdź do środka. Wewnątrz zrób czystkę. W magazynie znajdziesz parę przydatnych rzeczy. Między innymi shotgun'a. Wróć do kanałów. Skręć w prawo, w lewo. Znajdź tabliczkę South R14 i podążaj dalej tą drogą. Skręć w prawo. Następnie ponownie w prawo. Wejdź po schodach i otwórz drzwi.

Super. Skręć w prawo. wybiegnij na ulicę. Rozwal kolesia i jego kobietę. Zdejmij z niego zegarek. Odwróć się. Zobaczysz podwyższenie i drzwi (Danger: Guard Dog). Wbiegnij po schodkach i otwórz drzwi. Ponownie zrób czystkę i zabierz wszystko co może być przydatne w dalszej fazie gry. Przyjrzyj się motorowi. Na razie nie ma akumulatora, więc nigdzie nie pojedzie. Jednakże wkrótce ta sytuacja zmieni się na lepsze. Wyjdź z budynku i przejdź na drugą stronę ulicy do baru. Zapłać za wstęp. W knajpie idź do kibla. Spotkasz gościa, który wymieni zegarek na klucz do magazynu. Wychodząc możesz wynająć dwóch bandziorów. Wróć na miejsce startu i skręć w prawo. wyjdziesz podwórze. Obok śmietnika znajdziesz drzwi. Skorzystaj z nich. Pokonaj trochę schodów i staniesz na dachu budynku. Przejdź po kruchej desce na drugi dach. Otwórz drzwi. Skręć dwa razy w prawo. drzwi naprzeciwko otworzysz kluczem, który uzyskałeś w zamian za zegarek. Wewnątrz wskocz na pakunki i półkę. Rozwal kratę wentylacyjną. Wejdź do środka. Na końcu drogi zdemoluj kratę i trzech pacjentów czekających na ciebie. Wyjdź z pokoju i pobiegnij na koniec korytarza. Otwórz drzwi po prawej. Zabij gościa i otwórz lodówkę. Zabierz kasę. Wyjdź. Skręć w korytarz po lewej stronie. Na jego końcu znajdziesz drzwi zabite dechami. Posłuż się łomem. Przejdź przez drzwi.

Mean Streets. Zeskocz po rozwalonych schodach na dół. Skręć w prawo. otwórz drzwi. Przebiegnij alejką i wejdź do środka rudery. Otwórz drzwi po lewej. Wbiegnij na górę po schodach. Na końcu drogi znajdziesz pomieszczenie ze wszystkim co w boju bywa przydatne. Zbiegnij na dół. Na korytarzu skręć dwa razy w lewo. Wejdź na górę. Otwórz drzwi. Znajdziesz się w pokoju ze zdemolowanym oknem. Wyskocz przez nie na gzyms. Przejdź po nim na drugą stronę. Przełącz dźwignię. Zbiegnij na dół. Tym razem w korytarzu skręć dwa razy w prawo. na zewnątrz zobaczysz metalowe drzwi w płocie. Skorzystaj z nich. Za nimi rozwal łomem podwozie gruchota. Następnie przejdź kolejnymi drzwiami do dalszej części "bronx'u". Wybiegnij na plac i rozwal dwóch zbirów. Wejdź po schodkach i otwórz drzwi. Leć dalej.

The Jesus. Otwórz drzwi. W środku rozwal psy i bandziora. Biegnij dalej, aż znajdziesz się na złomowisku. Na trzecim stosie po prawej stronie będzie leżał akumulator. Zabierz go i wraz z nim wracaj do motocyklu (przez dwa poziomy).

Poisonville. Rozwal dwóch elementów i kobietę. Nie zabijaj strażnika stojącego na podwyższeniu przy wejściu do magazynu. Po czystce odwróć się i biegnij alejką do sklepu. Omiń go i leć dalej. Otwórz drzwi. W środku kieruj się do baru (według oznaczeń). W barze pogadaj z kolesiem stojącym na antresoli. Da ci zlecenie. Zejdź na dół i wynajmij jednego z oprychów do wysadzenia sejfu. Razem z nim wyjdź z baru i biegnijcie do miejsca rozpoczęcia poziomu. Stąd skierujcie się przejściem do windy. W windzie poczekaj na oprycha i wjedźcie na górę.

Louie's Errand Tutaj każ mu poczekać (popatrz się na niego i wciśnij Q). Następnie biegnij dalej i wykańczaj wszystko co stanie ci na drodze. Zrób to skrupulatnie bo potem będziesz musiał iść tą drogą z wynajętym koleżką, a chyba nie chcesz żeby ktoś odstrzelił ci tak cenną inwestycję. Tak czy inaczej biegnij po schodach, omiń drabinę z prawej strony. Otwórz drzwi i zbiegnij na dół do następnych schodów. Nie wchodź po drabinie tylko skręć w przejście po prawej stronie. Przebiegnij na około beczek do przesuwanych drzwi. Na zewnątrz najlepiej walnij w beczkę i będziesz miał towarzystwo z głowy. Przeleć przez dziedziniec do kolejnych rozsuwanych drzwi. Idź przez otwarte przejście, schodami na górę i ponownie przez przejście (z prawej strony). Otwórz drzwi i wyjdź na zewnątrz. Zbiegnij na dół (zapamiętaj te drzwi przy schodach, bo będziesz musiał do nich wrócić z kluczem żeby wyłączyć zasilanie). Skręć w lewo - dwukrotnie. Za beczkami znajdziesz schody. Biegnij dalej. Pokonaj kolejne schody. Otwórz drzwi. Ponownie otwórz drzwi. W środku spotkasz dwóch nie miłych panów - są zbędni - oraz klucz - zwróć również uwagę na sejf. Zabierz klucz i wróć z nim do drzwi o których wcześniej wspomniałem. Za nimi pokonasz krótką drogę na dół do wyłącznika napięcia. Przełącz go. Teraz wróć do zbira którego wynająłeś i kazałeś mu czekać (tuż przy windzie). Wciśnij przy nim Y i ponownie będzie za tobą biegał jak piesek. Razem z nim udaj się do pokoju z sejfem. Tutaj każ mu otworzyć sejf (wciśnij na nim Q a potem wskaż na sejf i naciśnij F). Lepiej zrobisz jak wyjdziesz z pomieszczenia, bo czub spróbuje wysadzić kasę pancerną. Wejdź spowrotem i zabierz papiery. Teraz możesz rozwalić zbira i wracaj do baru. Oddaj papiery gościowi z antresoli. W zamian dostaniesz klucz. Jeśli masz wystarczającą ilość kasy to wróć do miejsca startu misji gdzie stoi ochroniarz na podwyższeniu i wynajmij go (możesz również wynająć jego kumpli, którzy stoją w środku magazynu). Razem z nimi skieruj się do sklepu (Pawn-o-matic). Tu skręć w alejkę. W ten sposób dojdziesz do miejsca z trzema zbirami. Zrób kolejną czystkę i otwórz drzwi.

Blanco Industries Skręć w lewo. Następnie za zakrętem w prawo. przebiegnij mostek. Na skręcie w rogu znajdziesz szyb wentylacyjny. Rozwal kratkę i wejdź do środka. Skocz na rury i skręć w prawo. rozwal kolejną kratę. W ten sposób znajdziesz się w pomieszczeniu z bezpiecznikami. Zabierz obydwa i otwórz drzwi. Skręć w lewo. Biegnij dalej trzymając się lewej strony. Otwórz drzwi z napisem PUMP ROOM, wejdź po drabinie i umieść obydwa bezpieczniki na swoich miejscach. Teraz wróć na pierwszy mostek. Tu znajdziesz drabinkę. Możesz teraz bezpiecznie zejść na dół i przeszukać zwłoki - tak zdobędziesz klucz. Wróć do hali, która wypełniła się kwasem. Otwórz drzwi i wciśnij przycisk. Otworzy się most. Przejdź na drugą stronę. Na końcu drogi znajdziesz windę. Naciśnij mały czerwony guzik. Wejdź na platformę i ponownie wciśnij przycisk. Na górze skorzystaj z drabinki. Biegnij przed siebie. na rozstaju dróg skręć w prawo. otwórz drzwi. Za filarem znajdziesz dźwignię. Przestaw ją. Tym sposobem uruchomisz platformy na dole. Kiedy je pokonasz skręć w prawo. otwórz drzwi i biegnij dalej. Obiegnij zbiornik na około i wejdź po drabince. Biegnij przed siebie. na końcu drogi spotkasz boss'a do pokonania. Wklep mu ile wlezie.

Lizzie's Problem. Skręć w prawo i przejdź przez drzwi. Biegnij na górę. Po drodze przeszukaj pokoje. Ostatnimi drzwiami wyjdziesz na górny poziom doków. Otwórz następne drzwi i leć do przodu. Mniej więcej w połowie drogi rozwal trzech zbirów. Kiedy ponownie wyjdziesz z zamkniętej przestrzeni skręć w lewo i wejdź po drabinie. Ponownie skręć w lewo. Wejdź do baru.

Salty Dog. Idź do kibla i pogadaj z Willie'm oraz z jego ochroniarzami. Dostaniesz klucz i jednego pomagiera. Wyjdźcie z baru. Wróć na początek poziomu. Tam skręć w prawo. tak dojdziesz do metalowych przesuwanych drzwi. Otwórz je. Zrób czystkę i idź do łodzi. Zabierz głowę kobiety i wróć do baru. Daj ją Willie'mu. Ponownie dostaniesz klucz. Teraz wyjdź z baru, zejdź po drabinie i skręć w lewo. Za zaułkiem znajdziesz kolejne drzwi. Dzięki nowemu kluczykowi dostaniesz się do środka.

Pier Pressure. Skręć w lewo. Otwórz drzwi. W magazynie zrób czystkę. Wysadź samochód i zejdź na dół. Przeszukaj podziemia. Ponownie wróć do magazynu. Omiń samochód i skręć w prawo. otwórz drzwi. Skręć w lewo. Otwórz kolejne drzwi. Wejdź po drabinie i skręć w prawo. za drzwiami skręć w prawo, potem w lewo i otwórz drzwi znajdujące się tuż obok ciebie. Zejdź na dół. Pobiegnij w prawo do samego końca. Odwróć się i po rampie wejdź na statek. Wyczyść chłopaków z pokładu i otwórz drzwi prowadzące do środka.

Das Boot. Skręć w prawo, potem w lewo. Zejdź na dół. Biegnij przed siebie, przeszukując po drodze kajuty. Kiedy oczyścisz teren zawróć. Idąc spowrotem natkniesz się na drzwi z napisem Engine Room. Otwórz je i zejdź na dół. Idź dalej. Wykończ wszystko co się rusz, zejdź na dół. Przejdź do drugiej części. Tam znajdziesz drzwi prowadzące do ładowni. Z ładowni wyjdziesz po drabince. Skręć w prawo i otwórz drzwi.

Steeltown. Skręć w prawo i wejdź do baru (Boiler Room). Porozmawiaj z barmanką. Wyjdź z baru i biegnij do końca ulicy. Otwórz drzwi.

Steel Mill. Zejdź na dół. Skręć w lewo. Wejdź po schodach na górę. Skieruj się w lewo. Otwórz wrota i wyjdź na zewnątrz. Przebiegnij "dziedziniec". Za kolejnymi drzwiami skieruj się przed siebie. zatrzymaj się dopiero kiedy pokonasz szereg schodów i wejdziesz do pomieszczenia z dwoma zbiornikami z lawą (będziesz je widział z góry). Odwróć się w lewo i zeskocz na skrzynie. Na tym poziomie znajdziesz drzwi.

Steel Processing Biegnij w lewo. Przeskocz lawę i idź na górę. Leć dalej, aż do windy. Wciśnij guzik. Skręć w prawo. w jednym z pomieszczeń spotkasz David'a (jeśli nie ma go tam teraz, znajdziesz go na pewno w tym miejscu później). Weź go ze sobą. Teraz skieruj się na lewo od windy. Przy pierwszej tablicy rozdzielczej naciśnij guzik. Podniesie się zbiornik z lawą. Przeskocz po nim na drugą stronę. Kawałek dalej natrafisz na kolejną rozdzielnię. Ponownie wciśnij guzik. Przejdź po ruchomej platformie na drugą stronę. Skręć w prawo. za drzwiami rozwal faceta z miotaczem. Wejdź na baniak i rozwal kratkę wentylacyjną. Wyskocz z wentylatora i rozwal paru pacjentów. Biegnij dalej. W dużym magazynie wejdź po schodach na górę. Pokonaj drzwi. Zeskocz na ulicę i wróć do baru. Ponownie porozmawiaj z barmanką. Za przyprowadzenie David'a dostaniesz klucz. Wróć do drzwi znajdujących się naprzeciw śmietnika. Teraz możesz je otworzyć. W środku porozwalaj wszystkich i biegnij przed siebie. kiedy znajdziesz się w ostatnim pomieszczeniu (nie będzie dalszej drogi) rozejrzyj się dokładnie. Powinieneś zobaczyć nad sobą metalową kładkę i beczki. Strzel w beczki. W ten sposób po rozwalonej kładce dostaniesz się na górę. Po zbiorniku z lawą przeskocz na drugą stronę. Otwórz drzwi.

Moker Shipping. Wyjdź na zewnątrz. Skręć w lewo. Otwórz drzwi po prawej. Wejdź do magazynu. Rozwal bandziora.

Derailed. Wyjdź z wagonu. Pobiegnij do przerwy pomiędzy ostatnim a przedostatnim wagonem i obróć zawór. Zbiegnij za zjeżdżającym wagonem. Kiedy się zatrzyma omiń go i skręć w przejście. Stąd zabierz leżący na ziemi zawór (koło obrotowe). Wróć na początek. Wejdź na "peron" i biegnij korytarzem do ścieku. Uruchom kolejny zawór i wejdź do kanału. Po drodze przy drabince przesuń dźwignię i wejdź po drabinie na górę. Tutaj umieść znalezione "koło" i uruchom je. Zejdź na dół i leć dalej kanałem.

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne