Kingdom: Two Crowns - w grudniu przenosimy się do feudalnej Japonii

I to nie sami!

Kingdom: Two Crowns - w grudniu przenosimy się do feudalnej Japonii
Joanna Pamięta - Borkowska

Kingdom: Classic pojawiło się w 2015 roku. Była to strategia osadzona w świecie fantasy, nie stroniąca od wątków RPG, a oparta na mikro zarządzaniu królestwem. Gra skradła serca wielu graczy prostotą mechaniki połączoną z pięknym pixel artem, więc jakiś czas później pojawiła się wersja Kingdom: New Lands, z wieloma dodatkami i usprawnioną mechaniką.

I oto twórcy ogłosili kontynuację. Tym razem porzucamy baśniowe królestwo i przenosimy się do czasów feudalnej Japonii (uwielbiam takie zbiegi okoliczności, ponieważ jestem właśnie w trakcie nadrabiania cyklu Usagi). Podobnie jak w poprzedniej części, bogate życie naszego bohatera będzie składało się z dwóch aktywności - będziemy przykładnym władcą, który zajmuje się strategią i zarządzaniem, zaś gdy tylko zapada zmrok, dajemy odpór falom wrogów.

Kingdom Two Crowns: Shogun - Teaser Trailer

Dużą zmianą w stosunku do wersji z 2015 roku jest możliwość grania w trybie współpracy na dzielonym ekranie albo online. Studio noio postanowiło przekształcić też mechanikę śmierci, która ma być nieco złagodzona.

Po premierze Shoguna, która nastąpi 11 grudnia (na wszystkie platformy, w tym na Switcha), studio planuje regularnie wypuszczać dodatki zawierające nowe jednostki i krainy.

Co więcej, Kingdom: Two Crowns zostanie udostępnione w grudniowym Xbox Game Pass.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościzapowiedźpixel art
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.