Kingdom Come: Deliverance nie dla byle giermków

Do sieci trafił czwarty dziennik deweloperski przygotowany przez Warhorse Studios, przedstawiający podstawowe założenia mechaniki walk.

Kingdom Come: Deliverance nie dla byle giermków
marcindmjqtx

Nie nastawiajcie się na seryjne krojenie przeciwników. Twórcy chcą, żeby walki były tak realne, jak się tylko da, a każda z nich ma być niepowtarzalna i niezwykle wymagająca. Kluczem do zwycięstwa będzie odpowiednie wyczucie czasu i rozsądne zarządzanie posiadaną wytrzymałością. Dodając do tego średniowieczne realia bez grama magii i elementów fantasy, szykuje się naprawdę oryginalna pozycja dla fanów gatunku.

[Źródło: vg247]

Mateusz Wacyra

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościrpgkingdom come deliverance
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.