Kinect znów w akcji: tym razem pomaga tworzyć rzeźbę z obrazu i dźwięku

Kinect znów w akcji: tym razem pomaga tworzyć rzeźbę z obrazu i dźwięku

Kinect znów w akcji: tym razem pomaga tworzyć rzeźbę z obrazu i dźwięku
marcindmjqtx
03.04.2012 11:17, aktualizacja: 05.01.2016 16:51

Dwaj artyści Daniel Fanke i Cedric Kiefer wykorzystali trzy kontrolery ruchu Microsoft Kinect do stworzenia niesamowitej animacji - dynamicznej wirtualnej rzeźby odwzorowującej ruchy tancerki w rytm elektronicznego brzmienia.

Daniel Franke i Cedric Kiefer, stworzyli nagranie „nienazwana dźwiękorzeźba” wykorzystując w swej pracy trzy kontrolery ruchu Microsoft Kinect.

Laura Keil została odwzorowana w wirtualnej rzeczywistości przez 22 tys. poruszających się punktów. Trójwymiarowy model, wyglądający jak rzeźba składająca się z wielu ziarenek przelewającego się piasku, łączy w sobie naturalność ruchów tancerki z możliwościami cyfrowego przekształcania obrazu. Wszystko świetnie zsynchronizowane z muzyką wygląda i brzmi niesamowicie.

Pierwszy z poniższych filmików prezentuje efekt pracy artystów, drugi - proces powstawania dzieła.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)