Kinect umarł? Oj, bo jak nam zaraz zasadzi z karata!

Ok, z kung-fu. Bo - i wcale nie mylę to piątku trzynastego z pierwszym kwietnia - czujnik dostanie w czerwcu nową bijatykę.

Kinect umarł? Oj, bo jak nam zaraz zasadzi z karata!
Maciej Kowalik

Najwidoczniej dla kilku gości z Finlandii czas zatrzymał się dobrych kilka lat temu. Microsoft przypieczętował los Kinecta w maju 2014 roku, gdy zdecydował się na sprzedaż Xboksa One bez niego w zestawie. Nic dziwnego, że gier na czujnik jakoś nie przybywało.

Gdy wydawało się, że będzie to sensowna platforma dla niektórych gatunków, można było potańczyć w serii Just Dance, która wyszła jeszcze w minionym roku, czy pobawić się przy Dance Central Spotlight i Fantasia: Music Evolved od Harmonix. Ale potem developerzy przestali zawracać sobie tym ustrojstwem głowę. Ale jak widać nie wszyscy. I tu wracamy do Finów z Virtual Air Guitar Company. Zapowiedzieli oni na czerwiec sequel Kung-Fu High Impact z Xboksa 360 - Kung-Fu for Kinect.

Kung-Fu for Kinect Launch Trailer

Szczerze? Nie ma się co znęcać. Ta zapowiedź sprawiła mi dziś sporo radości, bo spina klamrą w zasadzie całą historię grania na Kinekcie. Od takich produkcji się zaczęło, to i na takich może skończyć. Choć Microsoft odgrażał się rok temu, że gry na to urządzenie są jeszcze w produkcji i nie tylko u zewnętrznych developerów. Obstawiamy, ile razy słowo "Kinect" padnie podczas tegorocznego E3?

[źródło: informacja prasowa]

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.