Kinect przetestuje Wasze mózgi

Kojarzycie serię gier Brain Age, przeznaczoną głównie na Nintendo DS, z doktorem Kawashimą w roli głównej, których celem jest "przetestowanie zdolności umysłowych" graczy? Nie? Och, no więc to w zasadzie zestawy prostych łamigłówek, które w Japonii sprzedały się w jakichś niewyobrażalnych ilościach. Okazują się, że powstaje wersja tej gry przeznaczona na Kinekta.

marcindmjqtx

Na razie nazywa się "New Brain Training You Answer With Your Body" ("Nowy trening mózgu, w którym udzielasz odpowiedzi swoim ciałem", cudowne), ale jeżeli gra zostanie wydana poza Japonią - czy tak będzie, na razie nie wiadomo - jej tytuł z pewnością ulegnie zmianie.

W jaki sposób można trenować mózg na Kinekcie? Na konferencji Microsoftu poprzedzającej Tokyo Game Show, gdzie grę zapowiedziano, pokazano pięć możliwości. W pierwszej gracze rozkładali ręce niczym wskazówki zegara i musieli ustawić z nich godzinę podaną przez program. W drugiej trzeba było przebijać balony w odpowiedniej kolejności.

Jesteście podekscytowani? Dobrze, tempo rośnie.

W trzeciej minigierce głównym bohaterem były drzwi. Za nimi w różnych pozach stały xboksowe awatary. W pewnym momencie drzwi się zamknęły i nad jednymi z nich pojawił się znak zapytania. Zadaniem gracza było przybranie pozy ludka za nimi.

Czwarta minigierka była prostą arytmetyką połączoną z piłka nożną (piłkę z dobrą odpowiedzią na pytanie trzeba było kopnąć, niesamowite). Piąta okazała się wariacją na temat Pac-Mana.

Może niech ta gra jednak nie wychodzi poza Japonią...

Mówiąc poważnie, po zapowiedzi tej gry widać, że Microsoft chce jeszcze coś zwojować na japońskim rynku. 360 sprzedaje się tam w śladowych ilościach (w porównaniu do innych konsol), stworzenie na Kinekta gry z serii, która swego czasu była w Kraju Kwitnącej Wiśni ogromnie popularna, wydaje się być dobrym ruchem marketingowym.

[via 1UP]

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360kinect
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.