Killzone: Shadow Fall to wielka gra
Póki co nie chodzi o jakość, ale o rozmiar. Fani cyfrowej dystrybucji powinni rozejrzeć się za szybszym łączem.
01.10.2013 | aktual.: 05.01.2016 15:58
Cyfrowa dystrybucja na konsolach wkrada się do naszych domów z gracją słonia w składzie porcelany. Jeśli nie straszą nas ceny z kosmosu to okazuje się, że cyfrowa wersja GTA V działa gorzej niż ta z pudełka. Problemem jest też rozmiar plików, który sprawia, że często szybciej byłoby po prostu wyskoczyć do sklepu i wrócić do domu z grą, niż pobrać ją z serwerów. Ile czasu zajmie wam pobranie z sieci 50GB danych?
Właśnie tyle będzie zajmowała cyfrowa wersja Killzone: Shadow Fall. Sony ma rzecz jasna kilka pomysłów na ograniczenie uciążliwości. Chociażby system pozwalający na granie w momencie, gdy konsola wciąż pobiera plik. Fergal Gara w wywiadzie z Eurogamerem przyznaje jednak, że cały proces wciąż będzie uciążliwy. Chociażby w przypadku takich gier, jak Killzone, który jest jednym, olbrzymim "uberplikiem" o wadze 50GB.
Gdy już go pobierzemy, przyjdzie czas na kolejną refleksję - PS4 trafi do sklepów z dyskiem 500GB. Fani cyfrowej dystrybucji raczej nie będą musieli długo czekać, by zabrakło na nim miejsca.
[źródło: Eurogamer]
Maciej Kowalik