Kiedy walka jest niemożliwa. Scoundrel i Subaeria to dwa tytuły, w których od siły mięśni ważniejszy jest spryt

Strona głównaKiedy walka jest niemożliwa. Scoundrel i Subaeria to dwa tytuły, w których od siły mięśni ważniejszy jest spryt
14.05.2018 16:49
Kiedy walka jest niemożliwa. Scoundrel i Subaeria to dwa tytuły, w których od siły mięśni ważniejszy jest spryt
Joanna Pamięta - Borkowska
Joanna Pamięta - Borkowska

Jakoś tak jest, że ludzie nie lubią grać tymi złymi, no chyba że będą to złodzieje.

bEUdLCet

Od jakiegoś czasu wiadomo, że Thief 5 raczej się nie pojawi. Na szczęście, nie jest to jedyny tytuł poświęcony profesji złodzieja. Jakiś czas temu recenzowałam uroczą niezależną produkcję pt. Ghost of a Tale, w której gramy myszą. Dziś chcę przedstawić wam dwie produkcje, które mają z nią wiele wspólnego i mogą być warte uwagi.

Pierwsza to skradanka 2D pt. Scoundrel od studia Bullish Games, która wyjdzie pod koniec tego roku. Niedawno pojawiło się pierwsze wideo prezentujące rozgrywkę.

325533165647378396

Bohaterowie będą proceduralnie tworzeni - i dotyczy to nie tylko ich wyglądu, ale też umiejętności pasywnych i aktywnych. I daleko im będzie do tytułu Robin Hooda, ponieważ ich celem jest po prostu grabienie posiadłości lordów z wszelkich cennych przedmiotów. Złoto zatrzymują dla siebie, nie łudźcie się. Trzeba się będzie postarać, by zachować pupila przy życiu, bo jeśli zostanie pochwycony przez strażników - tracimy go na zawsze. To samo stanie się, gdy zrezygnujemy z grania na danej planszy przed osiągnięciem głównego celu.

bEUdLCev

Jeśli chodzi o lokacje, to za każdym podejściem też będą one inne.

Za zagrabione kosztowności złodziej będzie mógł rozbudować bazę, wesprzeć gildię - co ponoć będzie miało przełożenie na rozgrywkę. Aha, i nie ma opcji walki. Nie ma się co czarować - ubrany w maskujące szatki złodziej nie ma szans w starciu ze zbrojnym.

Scoundrel Gameplay Teaser

Przy okazji napomknę, że 9 maja ujrzała światło dzienne gra akcji/przygodowa Subaeria studia iLLOGIKA, w której wcielamy się w dziewczynę o imieniu Styx. W odróżnieniu od Scoundrela, realia Subaerii są futurystyczne. A podobieństwo sprowadza się do tego, że bohaterka nie posiada żadnej broni. Za to jest zwinna i szybka - i najwyraźniej ma żelazną kondycję, skoro potrafi przez długie godziny bez zatrzymania przemykać między wrogami.

Subaeria - Release Date Trailer

Tempo gry jest szybsze niż w produkcji Bullish Games, ponieważ celem Styx nie jest przekradnięcie się między wrogami, a skierowanie wrogów przeciwko sobie i wykorzystanie otoczenia do zniszczenia ich. Pomagać jej w tym będzie dron.

bEUdLCeB

To kiedy pojawi się tytuł, w którym będę mogła grać strażnikiem polującym na przedstawicieli szlachetnego cechu złodziei?

Udostępnij:
bEUdLCeF
Komentarze (1)
bEUdLCfr