Każdy to robi czyli Activision próbuje być kontrowersyjne
To co widzicie powyżej, to nowa reklama Modern Warfare 2, która nie jest emitowana w amerykańskiej telewizji. Marketingowcy Activision próbują wmówić światu, że to dlatego, iż jest zbyt kontrowersyjna, ale to nie prawda.
06.04.2010 | aktual.: 13.01.2016 15:54
Przyznać jednak trzeba, że brzmi to wiarygodnie. W końcu takie jawne aluzje do seksu w purytańskiej Ameryce niejednego by pewnie wyprowadziły z równowagi. Prawda jest jednak taka, że ten filmik to połączenie kilku innych krótkich nagrań wideo. W amerykańskiej telewizji puszczono po prostu, krótszą, 30 sekundową wersję i liczono, że wywoła się kampanię opartą na kontrowersji. Co prawda Activision zostało zdemaskowane, ale nadal o tym piszemy (choć już z innych powodów), więc jakiś sukces dział marketingu mimo wszystko odniósł. A sama kampania całkiem niezła.
Przy okazji warto wspomnieć, że na promocję najnowszego DLC do gry Activision wydało milion funtów.
[via Destructoid, MCV]