Katoliccy blogerzy reagują na akcję PRową EA
Zapewne pamiętacie "protest" nikomu nie znanej grupy katolików przeciwko Dante's Inferno, który miał miejsce podczas E3. Szybko okazało się, że jest to akcja marketingowa Electronic Arts, mająca na celu zwrócenie uwagi na ich produkt. Cóż, okazuje się, że nie pozostała bez echa.
12.06.2009 | aktual.: 15.01.2016 14:11
Co prawda, jak raportuje GamesPolitics, komentarze pojawiły się na razie jedynie na dwóch blogach, ale sądzę, że warto je przytoczyć.
Na Catholic Video Gamers czytamy:
Wszyscy gracze kupią ten produkt jeżeli, cóż, będzie to po prostu dobra gra. Zamiast więc marnować środki, by w bezwstydny, antychrześcijański sposób wypromować swoją nędzną namiastkę produktu, powinniście przeznaczyć je na uczynienie z tej gry czegoś więcej, niż bezczelnej zżynki z God of War i uczynić ją wartą zakupu?
Z kolei na InsideCatholic:
Od pewnego czasu jest dla mnie jasne, że cała branża rozrywkowa traktuje Chrześcijan jako zarozumiałych, przewrażliwionych i nie umiejących się bawić.... Czy ktokolwiek w EA naprawdę przeczytał Piekło?Oczywiście, jak na razie nie jest to oficjalne stanowisko kościoła, ale jeżeli sprawa stanie się głośniejsza, to kto wie, może i jego się doczekamy? W sumie, to trudno się dziwić, że daną grupę drażni wykorzystywanie jej negatywnego wizerunku w celach marketingowych. Co wy na to?
PS Po pokazie na E3 Dante's Inferno bardzo mi się spodobało i z niecierpliwością czekam na premierę. Zapowiada się naprawdę bardzo dobry tytuł.