Kampania w Star Wars Battlefront 2 zajmie jakieś 5‑7h

Mamy pierwsze, pokaźne fragmenty gameplayu.

Kampania w Star Wars Battlefront 2 zajmie jakieś 5-7h
Patryk Fijałkowski

Wczoraj Paweł zastanawiał się nad trybem fabularnym w nadchodzącym Battlefroncie 2, bo pojawił się zwiastun. Ten pokazywał jednak niewiele, polegając głównie na fragmentach cutscenek, które przewijały się od początku kampanii marketingowej gry. Wzbudziło to obawy u wielu osób, łącznie z niżej podpisanym, bo choć premiera za miesiąc, to wciąż tak naprawdę nie widzieliśmy konkretów.

Dzisiaj się to zmienia. W sieci pojawiły się nagrania z trzech pierwszych misji, jakie wykonamy w skórze Iden Versio, protagonistce i członkini imperialnego Składu Inferno. Pierwsza zabiera nas na statek Rebeliantów, druga na Endor, a trzecia pozwala zasiąść za sterami TIE Fightera i przelecieć między jeszcze ciepłymi resztkami drugiej Gwiazdy Śmierci.

Star Wars Battlefront 2 - 10 Minute Single Player Gameplay Walkthrough! (Battlefront 2 Campaign)

Jednym z najciekawszych elementów jest droid naszej bohaterki, w którego wcielamy się na samym początku pierwszej misji. Możemy razić nim Rebeliantów lub przekradać się cicho nad ich głowami i w szybach wentylacynych. Potem, gdy przejmujemy już kontrolę nad Iden, droid wesprze nas w walce i pomoże uporać się choćby z zamkniętymi drzwiami.

W związku z kampanią pojawiały się też pytania, czy poszczególne poziomy będą tylko zrecyklingowanymi mapami z multiplayera. Warto pamiętać, że tak to wyglądało w przypadku starych odsłon serii. Wydaje się jednak, że studio Motive, pracujące samodzielnie nad trybem fabularnym, dało z siebie znacznie więcej. Nie wiem czy te konkretne miejsca, po których przechadza się Iden, pojawią się także w wieloosobowych zmaganiach, ale sama struktura misji przypomina ewidentnie standardowy, singlowy poziom. Lot przez zgliszcza Gwiazdy Śmierci też zarezerwowany jest chyba tylko dla kampanii, nie wspominając o fabularnych lokacjach zapowiadanych już wcześniej: Sulluście, Pillio, Vardos i Bespinie.

Nie oznacza to, oczywiście, że mamy zagwarantowaną świetną historię. Ale trudno patrzeć teraz na ten tryb jako na coś zrobionego "na odwal". Bardziej na odwal robione były właśnie kampanie w starych Battlefrontach. Tutaj jest szansa na coś wartościowego.

A czy długiego? David Robillard z Motive ma dla Was odpowiedź:

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościdicemotive
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.