Kamiya uznał, że Twitter to dobre miejsce na wytłumaczenie, dlaczego Bayonetta pozostanie na konsolach Nintendo

Ale dobrze, że postanowił się otworzyć. Wielu fanów ma z tym problem.

Kamiya uznał, że Twitter to dobre miejsce na wytłumaczenie, dlaczego Bayonetta pozostanie na konsolach Nintendo
Adam Piechota

Odnoszę wrażenie, że Hideki Kamiya to taka japońska wersja Dominika Gąski. Tutaj wszystko fajnie, rozsądny chłopak, ale jeśli wieczór pójdzie zbyt dynamiczną ścieżką, lepiej, żeby nie miał dostępu do mediów społecznościowych. Ostatnio szycha Platinum Games gwałtownie zareagowała na fanów proszących o port Bayonetty 3 na pozostałe (inne niż Switch) platformy. Dzisiaj, jak gdyby przepraszając za ten wybuch, wytłumaczył na Twitterze, jak doszło do tego, iż seksowna wiedźma na dobre związała się z Nintendo. Krótka lekcja historii na piętnastu ćwierkach brzmi mniej więcej tak:

Bayonetta 3 Official Teaser Trailer - The Game Awards 2017

Wielkie N raczej ceni sobie współpracę z Platynowymi. Zapewnili im trzy produkcje na wyłączność wtopionego Wii U (oprócz wiedźmy, jeszcze The Wonderful 101, Star Fox Zero). Bayonetta 2 była najwyżej ocenianą grą akcji ostatnich lat. Na barkach jej kontynuacji spoczywa niemała odpowiedzialność. Ale to raczej daleka przyszłość. Teraz (dosłownie, bo za kilka dni) swoje pięć minut dostanie ponownie "dwójka", dzięki wyśmienitemu portowi na nową platformę Nintendo. Skąd wiem, że "wyśmienitemu"? Ciiii, opowiem Wam jutro.

Bayonetta 1 and 2 Nintendo Switch Trailer

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.