Już jutro startują Inne Sfery - Wrocławski festiwal fantastyki i sztuki

Gry RPG, LARP-y, planszówki, spotkania z pisarzami, koncerty i wiele innych atrakcji będzie tam na was czekać. W programie nie zabraknie rzecz jasna atrakcji związanych z grami wideo.

Już jutro startują Inne Sfery - Wrocławski festiwal fantastyki i sztuki
marcindmjqtx

22.09.2011 | aktual.: 15.01.2016 15:07

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W porównaniu do zeszłego roku, najbardziej interesujący nas blok programowy widocznie się rozrósł. Coś ciekawego będzie się w nim działo przez wszystkie trzy dni trwania festiwalu.

Będą zarówno wielotematyczne panele dyskusyjne, między innymi z przedstawicielami Techlandu, Reality Pump, Cant Stop Games czy Bone Fracture, jak i bardziej praktyczne warsztaty. Z projektowania poziomów, moddingu, modelowania czy programowania. No i granie - w "gralni" znajdziemy różnorakie gry na Xboksa 360, PS3 i PC, a także kontrolery ruchowe. Podobnie, jak rok temu silnie reprezentowana będzie też scena retro.

Chętni będą mogli zmierzyć się w turniejach o nagrody w postaci wirtualnej gotówki, którą można później zamienić na nagrody rzeczowe w sklepiku. Przy okazji prezentacji Dead Island nie mogło się oczywiście obyć bez konkursu na najlepszy cosplay Zombie. Oprócz gry Techlandu zapowiedziano też przedpremierowe pokazy Two Worlds 2: Pirates of the Flying Fortress i Black Ice Tales.

Uff, jak sami widzicie sporo tego, a wypisałem tylko kilka rzeczy z bogatego programu. Więcej szczegółów znajdziecie na oficjalnej stronie Innych Sfer. Poniżej mamy dla was godzinową rozpiskę atrakcji bloku komputerowego:

piątek 19:00 - 20:00 Praca w GameDev`ie - spełnienie marzeń wielu graczy 21:00 - 22:00 Muzyka w grze a gra w muzyce 22:00 - 23:00 Gra Idealna - Panel dyskusyjny NOC Granie

sobota 10:00 - 11:00 Level Design - jak zacząć 11:00 - 12:00 The Modders, scena polskiego moddingu. 12:00 - 13:00 Indie dev, czyli od zera do game developera. 13:00 - 14:00 Black Ice Tales, projekt gry cRPG. 14:00 - 15:00 Sztuka animacji 15:00 - 16:00 Wykorzystanie systemu Motion Capture do tworzenia animacji w grach komputerowych. 18:00 - 19:00 Oferta praktyk w Techlandzie 19:00 - 20:00 Spotkanie z Concept Artistem z Techlandu - Konradem Czernikiem. 20:00 - 21:00 Prezentacja gry Two Worlds II Pirates of the Flying Fortress 21:00 - 22:00 Jak gry społecznościowe zrewolucjonizowały design 22:00 - 23:00 Skrypty, czyli tu gdzie dzieje się magia NOC Granie

niedziela 10:00 - 11:00 Microsoft w świecie programowania gier - XNA - na PC i Xbox360 czy WP7 13:00 - 14:00 Grafika 3D Low Polygon, Teksturowanie i Renderowanie - czyli jak kompleksowo przygotować model 3d do gry 14:00 - 15:00 XNA - od podstaw - od Gamera do Game Developera.

Trzydniowa wejściówka to koszt 25 złotych. Jednodniowe kosztują odpowiednio 10zł za piątek i 20 złotych za sobotę. W niedziele wstęp wolny.

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościrpgfantastyka
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.