Jeszcze więcej LittleBigPlanet
Media Molecule jeszcze przed premierą LittleBigPlanet zapowiedziało, że gra będzie miała długotrwałe wsparcie ze strony dewelopera. Dodatkowo jej żywotność znacznie przedłużają sami gracze, tworząc niezliczone ilości kolejnych leveli.
09.07.2009 | aktual.: 09.07.2009 15:36
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Zdaniem David Smitha z Media Molecule to właśnie nowe plansze do LittleBigPlanet mają największy priorytet, ale trzeba znaleźć odpowiednią równowagę pomiędzy nową zawartością, a tworzeniem nowych narzędzi i rozwiązań dla społeczności graczy.
"Społeczność często domaga się od MM nowych planszy, więc są one wysoko na naszej liście priorytetów. Musimy jednak zbalansować to z robieniem przez nas innych rzeczy, takich jak tworzenie nowych narzędzi lub poprawianie społecznościowych aspektów gry.
Widok pomysłowych i pięknych etapów stworzonych przez naszą społeczność jest dla nas inspiracją. Jesteśmy zachęceni zarówno do ułatwienia procesu tworzenia, jak i do wymyślenia lepszych plansz, które prześcigną te autorstwa graczy.
Z zadowoleniem mogę powiedzieć, że to wyzwanie staje się coraz trudniejsze, gdyż jakość plansz stworzonych przez społeczność rośnie z dnia na dzień".
fot.: Sony