Jeszcze jedno badanie nad dorosłymi graczami w USA

Przypuszczam, że nie macie zbędnych 3 tysięcy euro? Jeśli całkiem przypadkiem taka kwota ciąży na Waszym koncie, to możecie ją przeznaczyć na przykład na zakup pełnego raportu z badań nad 114 milionami dorosłych, amerykańskich graczy. Na szczęście spis treści, z którego można wiele interesujących informacji się dowiedzieć, udostępniony został za darmo. Nie ma sensu cytować całości, bo jest tego masa, ale całkowicie subiektywnie interesujące punkty to np.:

Jeszcze jedno badanie nad dorosłymi graczami w USA
marcindmjqtx

18.01.2009 | aktual.: 14.01.2016 16:00

  • amerykańscy konsumenci uciekają w gry, gdy ciężkie czasy stają się jeszcze cięższe
  • gracze generują roczny przychód wysokości 4 bilionów dolarów
  • połowa graczy to kobiety
  • 50 milionów dorosłych kupuje gry
  • wielu kupujących gry w nie nie gra
  • najbardziej popularną marką wśród "rodzinnych graczy" jest Gameboy
  • 25 milionów graczy ma więcej niż 55 lat
  • gracze lubią zakupy i częściej udają się do centrów handlowych
  • gracze nadążają za modą i uwielbiają kupować ubrania
  • zdrowe jedzenie ma u graczy niski priorytet

i tak dalej, i tak dalej... Jest tego mnóstwo, zainteresowani niech klikną w linka i dowiedzą się jeszcze sporo innych informacji. Osobiście nie myślałem, że aż tyle starszych osób gra, to miło. Do nas jeszcze ta moda nie doszła i dopiero zmiana pokoleń będzie w stanie to zmienić. Z drugiej strony bardzo pozytywnie też zaskoczyło mnie, że gracze postrzegani są (albo nie są, ale już na to pracują) jako osoby dobrze wyglądające. Zawsze lepiej ładnie się prezentować niż brzydko, nie? A i warto dodać, że mimo, że nie karmimy się zdrową żywnością, to jesteśmy wysportowani, aktywni, a nawet czytamy książki i chodzimy do kina.

Jakub Tepper

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpodsumowaniarynek
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.