Jest 150, do końca roku będzie 280 - produkcji na PS VR, rzecz jasna

Dwa miliony gogli Sony w domach graczy to zdaniem firmy rynek, którego developerzy nie będą ignorować.

Jest 150, do końca roku będzie 280 - produkcji na PS VR, rzecz jasna
Maciej Kowalik

Wchodzimy w kolejny etap rozwoju wirtualnej rzeczywistości. Producenci gogli wprowadzają na rynek kolejne iteracje swoich sprzętów, próbują znaleźć złoty środek jeśli idzie o ich cenę i zapowiadają nowości. Patryk pisał o bezprzewodowej przyszłości HTC Vive i nowym modelu. Sony swoje gogle lekko odświeżyło w zeszłym roku, a na początku bieżącego śpieszy z zapewnieniem, że nowych produkcji nie zabraknie. Pozytywny sygnał jest ważny dla ponad dwóch milionów posiadaczy PlayStation VR.

Firma pochwaliła się przekroczeniem tej bariery jeszcze przed końcem poprzedniego roku i liczy, że teraz będzie już "z górki". W cytowanym przez Siliconerę komunikacie firmy, Sony twierdzi, że dwa miliony PS VR na rynku wystarczy, by zachęcić developerów do tworzenia na ten sprzęt. Niekoniecznie dużych gier, więc świadomie unikam tego rzeczownika. Obecnie posiadacze PS VR mają dostęp do 150 różnego rodzaju aplikacji, doświadczeń i mniejszych czy większych gier. Do końca roku liczba ta ma wzrosnąć do 280. Oby znalazło się tam kilka pełnowymiarowych tytułów.

Miła jest świadomość, że wkład w popularyzację technologii mają też Polacy. Łódzki SuperHot VR jest na drugim miejscu najlepiej sprzedających się gier na PS VR w PlayStation Store zarówno w Europie, jak i w USA. Na naszym kontynencie lepszy jest tylko Batman. Za oceanem króluje... Job Simulator.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.