Jeśli Project Cars na PS4 faktycznie tak wygląda, to być może wcale nie potrzebujemy DriveClub

Na dodatek wykorzysta Morpheusa, czyli gogle do wirtualnej rzeczywistości.

Jeśli Project Cars na PS4 faktycznie tak wygląda, to być może wcale nie potrzebujemy DriveClub
marcindmjqtx

02.05.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:38

Project Cars powstawało na poprzednią generację konsol, ale jakiś czas przeskoczyło na bieżącą. Teraz pokazano screeny z wersji na PS4 i jeśli faktycznie pochodzą z gry i w żaden sposób ich nie poprawiono, to faktycznie szykują się piękne wyścigi. Twórcy celują w 1080p i 60 fpsów - jeśli uda im się to osiągnąć, DriveCluba zdystansują już na starcie (niedawno potwierdzono, że gra będzie miała 30 klatek na sekundę przy rozdzielczości 1080p).

Mowa o dystansie graficznym, bo pod względem filozofii gry Project Cars bliżej do Gran Turismo i Forza Motorsport. Slightly Mad Studios stawia na jak najwierniejsze odwzorowanie klimatu prawdziwych wyścigów - od perfekcyjnie przeniesionych do postaci wirtualnej torów, przez warunki pogodowe, po samochody, które mają być modelami 1:1 faktycznych bryk. Z tego ostatniego autorzy są najbardziej dumni. Ba, twierdzą nawet, że są w tym lepsi od konkurencji. Nie chodzi tylko o przeniesienie samego modelu z zachowaniem każdej śrubki, ale i jego faktyczne zachowanie na torze.

Project Cars będzie jedną z pierwszych gier obsługujących Project Morpheus, czyli peesczwórkowe gogle do wirtualnej rzeczywistości. Premiera w listopadzie nie tylko na PS4, ale i Xboksa One, PC i Wii U.

[Źródło: PS Blog]

Marcin Kosman

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps4Project cars
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.