Jedynie pięć procent graczy stworzyło swój własny poziom w inFamous 2
Pamiętacie, że w inFamous 2 znajdował się edytor umożliwiający tworzenie własnych misji? Okazuje się, że zdecydowana większość osób w ogóle do niego nie zajrzała.
Ze statystyk udostępnionych przez Sucker Punch wynika, że jedynie pięć procent osób, które zagrały w inFamous 2 stworzyło swoją własną misję/poziom w edytorze. Z kolei w przygotowane przez nich poziomy zagrało następnie 50 proc. graczy, z czego 15 proc. zrobiło to więcej niż raz.
Chris Zimmerman, jeden z założycieli Sucker Punch, uważa, że to po części dlatego, że "gry akcji ukazywane z perspektywy trzeciej osoby mogą nie być najlepszym gatunkiem do tworzenia poziomów przez graczy".
Zgadzam się z nim o tyle, że obsługa zawartego w grze edytora za pomocą pada, mimo, że dawał sporo możliwości, była po prostu średnio wygodna.
A jak było z Wami, macie jakieś swoje ulubione, stworzone przez innych graczy, misje w inFamous 2?
Źródło: Game Informer
Konrad Hildebrand