Japońska reklama Gardening Mama
Wiosna tuż-tuż. W przerwach między kolejnymi opadami deszczu ze śniegiem słońce przygrzewa coraz mocniej, dziewczęta i chłopcy zrzucają z siebie ciepłe kurtki, płaszcze i futra odkrywając z przerażeniem skutki mało urozmaiconej zimowej diety. Od kilku lat naukowcy starają się nam wmówić, że wszystko co dobra dla ludzi pochodzi z ziemi. Dzięki Taito porzucamy zakamarki kuchni i okolice lodówki przenosząc się do ogrodu by czujnie doglądać rosnących warzyw, owoców i kwiatów. A wszystko to na ekranach gry Gardening Mama przeznaczonej dla Nintendo DS., o której napominał kilka miesięcy temu tap-chan .
Zespół odpowiedzialny za sukces serii Cooking Mama zaprasza do zabawy w ogrodnika zarówno samotników jak i zwolenników gry wieloosobowej (do czterech osób z wykorzystaniem technologii Wi-Fi), Wszystko to zostanie przestawione w sympatyczny i kolorowy sposób. Czas odkurzyć rysiki i kieszonkowe konsolki - w końcu nic tak nie wpływa na zrzucanie zbędnych kilogramów jak ruch na świeżym powietrzu.
Gra zadebiutuje w Europie na początku maja. Tymczasem do reklamy zapraszają: pani w żółtych ogrodniczkach i przerośnięta biedronka.
Michał Gołebiowski