Japońscy sklepikarze narzekają na Slima... i na Sony

Premiera PS3 Slim to chyba nie był oszałamiający sukces. W Japonii specjalnych kolejek nie było, ale i gdzie indziej obyło się bez szaleństw. Na pewno wpływ miało na to sprzedawanie konsol przez wiele sklepów wcześniej, ale może i Sony nie jest bez winy? Inakoshi, właściciel znanego sklepu z grami Messe Sanoh na Akihabarze na swoim blogu na stronach Famitsu obwinia Sony o kilka rzeczy:

Japońscy sklepikarze narzekają na Slima... i na Sony
marcindmjqtx

06.09.2009 | aktual.: 14.01.2016 15:14

Od oficjalnego ogłoszenia do premiery były jedynie 2 tygodnie, więc oczywiste minusy takie jak "brak przygotowania, brak wiedzy, premiera w dzień pracujący" złożyły się na taki stan, dodatkowo zaś okropna reklama telewizyjna spowodowały, że w pierwszy dzień nie udało się sprzedać wszystkich egzemplarzy. Nie da się ukryć, że ogłoszenie na 2 tygodnie przed sprzedażą to był dziwny i dość oryginalny krok. Zgadzam się również co do japońskich reklam, które rodzin, czyli najbardziej licznej i chłonnej obecnie grupy, do zakupu raczej nie przekonają. Ale czy wszystko poszło nie tak jak należało?

Udało nam się wyprzedać wszystkie "vertical standy". Tym razem polecane jest trzymanie konsoli poziomo, więc producent założył, że sprzedaż standów będzie na poziomie 10% konsol... Powaliło ich?Inakoshi nie przebiera w słowach. Rzeczywiście, wysłanie 1/10 standów w stosunku do ilości konsol brzmi dziwnie. Nawet na forum u nas kilka osób wyrażało chęć jego zakupu. Podsumować tę sytuację można krótko - Sony się nie przyłożyło. Premiera była cicha, nieprzygotowana i przez to średnio udana. Miejmy nadzieję, że z PSP Go będzie lepiej.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3sony
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.