Jakie to uczucie skończyć grę?

Prace nad Bulletstormem trwały ponad trzy lata. Kilkadziesiąt osób w pocie czoła programowało, rysowało, renderowało, komponowało, kompilowało... aby wreszcie skończyć grę. Postanowiłem więc zapytać: jakie to uczucie skończyć grę?

marcindmjqtx

24.02.2011 | aktual.: 15.01.2016 15:45

Podejrzewam, że prawdziwa impreza w studio rozpoczęła się dopiero we wtorek, kiedy w sieci pojawiły się recenzje i opinie samych graczy. W końcu to dla nich była robiona ta gra.

Konrad Hildebrand

Źródło artykułu:Polygamia.pl
publicystykaelectronic artsbulletstorm
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.