Pracujący w tej chwili nad Resident Evil: Raccoon City Masachika Kawata delikatnie uchyla rąbka tajemnicy.
Seria przejdzie kompletny remont na każdym możliwym poziomie. Nie możemy jednak zapomnieć o poprzednich odsłonach, które dały całej marce tak wiele możliwości. Nie wiem, czy zrobimy survival horror, czy raczej strzelankę, ale mogę obiecać, że będzie to coś zupełnie nowego. Jednym z wielu zarzutów w stosunku do Resident Evil 5 była archaiczność niektórych rozwiązań, która w dobie amerykańskich i europejskich produkcji na konsole generacji HD, zwyczajnie raziła w oczy. Czy Capcom zrezygnuje z flagowych dla serii rozwiązań, podpatrzy aktualne trendy w grach TPS i da nam Resident Evil, którego nikt nie pozna?
Osobiście chciałbym móc strzelać podczas biegu, a pozostałe patenty niech zostaną jedynie delikatnie odmłodzone. Pragnę zagrać w kolejnego Residenta, a nie strzelankę pokroju Gears of War, bo od tego jest między innymi Epic.
[via Eurogamer] Paweł Winiarski