Jak zmienił się Battlefield Hardline dzięki opinii graczy?

Jak zmienił się Battlefield Hardline dzięki opinii graczy?

Jak zmienił się Battlefield Hardline dzięki opinii graczy?
marcindmjqtx
07.07.2014 14:09, aktualizacja: 05.01.2016 15:34

Visceral Games chce udowodnić, że podchodzi do sprawy poważnie i słucha, o co proszą gracze.

To był jeden z fajniejszych momentów tegorocznych targów E3. Wszyscy beznamiętnie czekają, aż Hardline zostanie zapowiedziany (bo oczywiście wyciekł przed konferencją), o proszę, jest zwiastun. A potem dwóch gości na scenie zapowiada, że beta właśnie startuje. Wow.

EA chyba zrozumiało błędy popełnione przy produkcji Battlefield 4 i teraz chcą ich uniknąć. Wersja beta w czerwcu, kiedy premierę zaplanowano pod koniec października, daje nadzieję, że to może się udać. Tym bardziej, że Visceral stara się brać pod uwagę zdanie graczy i zmieniać to, o co proszą. Już po zakończeniu beta testów deweloperzy opublikowali listę Community Most Wanted. To spis rzeczy, jakie zostały poprawione zgodnie z tym co my, gracze, raportowaliśmy. I tak oto zmianom uległy:

1.Poruszanie się Wielu graczy raportowało zbyt wolne poruszanie się postaci. Zwiększyliśmy zatem prędkość ruchów o 10%, a wyciągnięcie pistoletu przyśpiesza bieg również o 10%. Teraz poczujecie prędkość!

2. Przygważdżanie Pojawiło się wiele negatywnych komentarzy dotyczących „skakania” kamery, kiedy zostajesz przygwożdżony. Zmieniliśmy zatem sposób działania systemu - nie będzie on oddziaływał na twój celownik, przeciwnie do otoczenia.

3.Surwiwalista Obydwie strony dawały nam argumenty dotyczące tego gadżetu. Jedni go nienawidzili, inni pokochali - w każdym razie, zgodziliśmy się, że jest przegięty. Teraz przywróci Cię do walki tylko z 1 punktem życia i aktywuje się automatycznie po 5 sekundach.

4.High Tension - trzęsąca się kamera Wiele osób zgłaszało nadmiernie trzęsącą się kamerę, kiedy przewraca się żuraw. Zmienione.

5.High Tension - bug ze schodami Schody na mapie High Tension nie powinny już powodować wpadania graczy na ścianę.

6. Cele na różnych poziomach Ulepszyliśmy system oznaczeń celów, które są na innej wysokości niż ty.

7.Pojazdy specjalne Pracujemy nad dodaniem większej liczby specjalnych pojazdów (np. cysterny) na wszystkich mapach. Oraz nad hamulcem ręcznym.

8. Klinowanie się pojazdów Pracujemy nad systemem „uwalniania” zablokowanych pojazdów poprzez „popychanie" ich atakiem wręcz. Prototyp działa fajnie, ale niczego nie obiecujemy.

9. Niszczenie ciężkich pojazdów Dodaliśmy 'słabe punkty' z tyłu ciężkich pojazdów. Teraz o wiele łatwiej je zniszczyć.

10. Lista pasażerów Pracujemy nad dodaniem ikonki torby do listy towarzyszy broni w twoim pojeździe, żebyś wiedział, kiedy znajduje się w nim kolega z łupem. Premiera w październiku 2014, na PC, PS4, Xbox One, PS3 oraz Xbox 360.

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)