Jak zmienił się Battlefield Hardline dzięki opinii graczy?

Visceral Games chce udowodnić, że podchodzi do sprawy poważnie i słucha, o co proszą gracze.

Jak zmienił się Battlefield Hardline dzięki opinii graczy?
marcindmjqtx

To był jeden z fajniejszych momentów tegorocznych targów E3. Wszyscy beznamiętnie czekają, aż Hardline zostanie zapowiedziany (bo oczywiście wyciekł przed konferencją), o proszę, jest zwiastun. A potem dwóch gości na scenie zapowiada, że beta właśnie startuje. Wow.

EA chyba zrozumiało błędy popełnione przy produkcji Battlefield 4 i teraz chcą ich uniknąć. Wersja beta w czerwcu, kiedy premierę zaplanowano pod koniec października, daje nadzieję, że to może się udać. Tym bardziej, że Visceral stara się brać pod uwagę zdanie graczy i zmieniać to, o co proszą. Już po zakończeniu beta testów deweloperzy opublikowali listę Community Most Wanted. To spis rzeczy, jakie zostały poprawione zgodnie z tym co my, gracze, raportowaliśmy. I tak oto zmianom uległy:

1.Poruszanie się Wielu graczy raportowało zbyt wolne poruszanie się postaci. Zwiększyliśmy zatem prędkość ruchów o 10%, a wyciągnięcie pistoletu przyśpiesza bieg również o 10%. Teraz poczujecie prędkość!

2. Przygważdżanie Pojawiło się wiele negatywnych komentarzy dotyczących „skakania” kamery, kiedy zostajesz przygwożdżony. Zmieniliśmy zatem sposób działania systemu - nie będzie on oddziaływał na twój celownik, przeciwnie do otoczenia.

3.Surwiwalista Obydwie strony dawały nam argumenty dotyczące tego gadżetu. Jedni go nienawidzili, inni pokochali - w każdym razie, zgodziliśmy się, że jest przegięty. Teraz przywróci Cię do walki tylko z 1 punktem życia i aktywuje się automatycznie po 5 sekundach.

4.High Tension - trzęsąca się kamera Wiele osób zgłaszało nadmiernie trzęsącą się kamerę, kiedy przewraca się żuraw. Zmienione.

5.High Tension - bug ze schodami Schody na mapie High Tension nie powinny już powodować wpadania graczy na ścianę.

6. Cele na różnych poziomach Ulepszyliśmy system oznaczeń celów, które są na innej wysokości niż ty.

7.Pojazdy specjalne Pracujemy nad dodaniem większej liczby specjalnych pojazdów (np. cysterny) na wszystkich mapach. Oraz nad hamulcem ręcznym.

8. Klinowanie się pojazdów Pracujemy nad systemem „uwalniania” zablokowanych pojazdów poprzez „popychanie" ich atakiem wręcz. Prototyp działa fajnie, ale niczego nie obiecujemy.

9. Niszczenie ciężkich pojazdów Dodaliśmy 'słabe punkty' z tyłu ciężkich pojazdów. Teraz o wiele łatwiej je zniszczyć.

10. Lista pasażerów Pracujemy nad dodaniem ikonki torby do listy towarzyszy broni w twoim pojeździe, żebyś wiedział, kiedy znajduje się w nim kolega z łupem. Premiera w październiku 2014, na PC, PS4, Xbox One, PS3 oraz Xbox 360.

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościdiceelectronic arts
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.