Jak zareagować na wykupienie Psyonix przez Epic Games? „Zbombardować” Rocket League

Steam, Epic, gracze, odcinek 572.

Jak zareagować na wykupienie Psyonix przez Epic Games? „Zbombardować” Rocket League
Adam Piechota

07.05.2019 | aktual.: 07.05.2019 08:53

Całkiem niedawno pisałem o nabyciu niezależnego studia oraz wiążącym się z nim, odsuniętym nieco w czasie, lecz przymusowym wycofaniu Rocket League ze sklepiku Valve. Nikt nie będzie uniemożliwiał dalszej zabawy, również międzyplatformowej, osobom, które „na czas” zaopatrzą się w samochodową piłkę. Łatki i dodatki nadal będą wspierać produkt ze Steama. Niemniej finalnie ten sieciowy hit będzie na pecetach reklamował tylko jedną stronę barykady w młodej, ale zaciętej wojnie. To oczywiste w takiej sytuacji, nieprawdaż?

Obraz

Czy ta wojenna epopeja kiedyś się skończy? A ja myślałem, że dawne tarcia między fanami Sony i Microsoftu to wspomnienie nie do przeskoczenia. Tylko że wtedy powody nienawiści były nieco bardziej przejrzyste - nastoletni Seba miał konsolę jednego producenta, drugiej by przenigdy nie dostał, więc jeśli tracił jakąś markę, którą w głowie wiązał ze „swoim”, mógł tylko wylewać żółć na forach. Absolutnie nie wejdę dzisiaj w standardowe „czy naprawdę źle, że mamy na pulpicie dwie ikonki, skoro w przyszłości może to dać korzyść i nam, i twórcom gier?”. Bo mnie zjedzą. Ale widzę, że tę filozofię reprezentuje większość braci dziennikarskiej.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsteamrocket league
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (22)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.