Jak wygrać mecz StarCrafta przegrywając?

Trzeba być mistrzem podstępu i dokładnie przewidzieć postępowanie przeciwnika. Albo po prostu zaryzykować.

Jak wygrać mecz StarCrafta przegrywając?
marcindmjqtx

12.01.2012 | aktual.: 21.01.2016 17:09

Nie gracie w StarCrafta 2 i nie wiecie o co chodzi?  Już tłumaczę:

Gracz sterujący czerwonym Zergiem rozpoczął mecz od bardzo agresywnego otwarcia znanego 6poolem. Jest to zagranie niemalże va banque: bez marnowania surowców na robotników, zbiera się 200 kryształów i stawia się Spawning Pool, strukturę  odpowiedzialną za produkcję podstawowej jednostki bojowej - zerglingów. 6pool kosztem osłabionej ekonomii (kryształy w innym wypadku przeznaczyłoby się na kolejnych robotników zwiększających wydobycie) pozwala na wyprodukowanie sześciu zerglingów, które odpowiednio szybko dostarczone do bazy przeciwnika powinny zagwarantować zwycięstwo.

I wszystko by się udało, gdyby nie to, że niebieski Terran przewidział to i chyłkiem rozpoczął produkcję drugiego centrum dowodzenia, głównego budynku, który można podnieść i przetransportować w inne miejsce. A na dodatek załadować robotników do środka. Budowa drugiego centrum dowodzenia to jedno. Drugie, to takie ustawienie podstawowych robotników wokół pierwszego, aby wyglądało na to, że doszło do rozłączenia i dawno opuścił grę.

Sterujący Zergami gracz wpada do bazy niebieskiego, widzi, że nic się nie dzieje, niszczy co się da, a następni obiega całą mapę szukać ewentualnych budynków. Nie znajduje ich, bo Terranin odleciał w miejsce, w którym zerglingi go nie zobaczą. Czerwony nie wie co robić, myśli, że to jakiś błąd StarCrafta i wychodzi z meczu.

Wygrana trafia do niebieskiego Terrana!

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościblizzardstarcraft 2
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.