Jak sprzedał się MouseCraft? "Nie sukces, ale też nie megaporażka"

Cóż, nie jest powiedziane, że każda polska produkcja musi być wielkim sukcesem.

Jak sprzedał się MouseCraft? "Nie sukces, ale też nie megaporażka"
marcindmjqtx

06.11.2014 | aktual.: 05.01.2016 15:25

MouseCraft to debiutancka produkcja warszawskiego studia Crunching Koalas. Ta intrygująca krzyżówka Lemmings z Tetrisem zebrała całkiem pozytywne oceny i wyszła aż na czterech platformach (PS3, PS4, Vicie i PC), ale nie sprzedała się jakoś szczególnie dobrze. Michał Mielcarek, redaktor naczelny serwisu Gram.pl, ujawnił na swoim Twitterze, że do tej pory sprzedano jedynie 15 tysięcy sztuk.

Tomasz Tomaszewski, szef studia Crunching Koalas, potwierdził te informacje. Wyjaśnił, że chodzi o wszystkie platformy, ale "Dane nie są dokładne i może być to 1000-3000 więcej, bo raporty z konsol czy pudełek dopiero schodzą." "Przed nami jeszcze sporo wyprzedaży na Steam, GOG, Humble i konsolach," wyjaśnił w kolejnych twittach, "do tego pewnie inne konsole i mobilki. Myślę, że jest to średnio-słaby/średnio-dobry wynik."

O przyszłość samego studia nie powinniśmy się jednak martwić. Kolejne gry już się ponoć robią.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3ps vita
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.