Jak sprzedają się gry Take-Two? Świetnie. Ale firma i tak kończy rok na minusie

Bioshock: Infinite, Max Payne 3, NBA 2K13, Borderlands 2 - wszystkie te gry mogą pochwalić się znakomitymi wynikami.

marcindmjqtx

14.05.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:14

Jak na spotkaniu z inwestorami podał Straus Zelnick, prezes Take-Two, szereg tytułów wydawanych przez tę firmę zanotował w ubiegłym roku fiskalnym znakomite wyniki sprzedaży. Bioshock: Infinite, którzy przecież na rynku jest dosyć krótko, już rozszedł się w 3,7 miliona sztuk. Max Payne 3 dobił do 4 milionów, NBA 2K13 przebiło barierę 5 milionów, a Borderlands 2 - 6 milionów. W porównaniu do poprzedniego roku fiskalnego, wpływy ze sprzedaży zwiększyły się o 47 procent.

Nieźle, jak na firmę, która kiedyś znana była z Grand Theft Auto... i niewiele poza tym.

Ogromny wzrost odnotowały także wpływy ze sprzedaży cyfrowej - w porównaniu do poprzedniego roku wzrosły o 192 procent.

Mimo tych świetnych wyników, Take-Two i tak notuje straty. Za ubiegły rok fiskalny - prawie 30 milionów dolarów netto. Ale to i tak o wiele lepszy wynik niż w poprzednim roku, gdy strata wyniosła prawie 110 milionów dolarów netto. W obecnym roku natomiast powinno być tylko lepiej, bo na horyzoncie w końcu już majaczy Grand Theft Auto 5.

Tomasz Kutera

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.