Jak sprawdzić czas rozgrywki w grze na Xboksa One (i S, i X, i Series S, i Series X, bo mają te same interfejsy)

Rety, Microsoft naprawdę ma problem z tymi nazwami Xboksów. Nie mają za to problemu z podawaniem czasu rozgrywki dla poszczególnych gier, co - jak się dziś dowiedziałem - nie dla każdego jest jasne.

Jak sprawdzić czas rozgrywki w grze na Xboksa One (i S, i X, i Series S, i Series X, bo mają te same interfejsy)

20.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 12:49

Na redakcyjnym Slacku Barnaba wrzucił dziś informację o tym, że w interfejsie PS5 można sprawdzić czas, poświęcony na poszczególne gry na konsoli. Ja zaś jako redakcyjny Xbot (pozdro Kuba; niesiemy dzielnie ten krzyż, a nie jest to lekki krzyż) nie mogłem się powstrzymać od zauważenia, że Xbox ma to od dawna.

Bo ma, ale jak się okazało, nawet gracze, którzy go używają nie zawsze o tym wiedzą. Spieszę więc z pomocą! Jak sprawdzić czas rozgrywki w grze na Xboksa One i każdego Xboksa, działającego na tym interfejsie?

Aby to zrobić wystarczy:

- Nacisnąć przycisk menu po najechaniu na kafelek danej gry i przejść do idiotycznie nazwanego "Oficjalnego klubu"

- Przejść do sekcji "Postęp"

- Wejść w "Statystyki"

Obraz

I w ten sposób mogłem się na przykład przekonać, że moja koopowa rozgrywka ze znajomym w Divinity 2 trwa już 96h i końca nie widać.

Warto jeszcez zaznaczyć, że funkcja działa w większości gier, ale nie we wszystkich. Od czego to zależy? Tutaj odpowiedzi trzeba by szukać zapewne w tym samym miejscu, gdzie znajduje się wyjaśnienie strategii nazewniczej Microsoftu.

Dominik Gąska

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.