Jak się ma cyfrowa dystrybucja dziś?
Reuters cytuje najnowsze wyniki NPD dotyczące cyfrowej dystrybucji na PS3 i Xboksie 360 i PC. Badania dotyczyły jedynie osób, które regularnie kupują coś tą drogą w USA. Jeśli więc ktoś kupił tylko jedną grę, film, dlc, nie został tu uwzględniony. Z ankiet wynika, że 18% posiadaczy konta Gold na Xbox Live regularnie kupuje dzięki tej usłudze. Nieco gorzej wygląda to na PlayStation Network, gdzie robi tak tylko 10% użytkowników. Największą siecią cyforwej dystrybucji pozostaje jednak pecetowy Steam od Valve. W usłudze tej zarejestrowanych jest 21 mln. użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 700 gier. Prawdę mówiąc, myślałem, że więcej osób kupuje przez PSN i XBL. W końcu DLC to podobno taki świetny biznes.
12.06.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:45