Jak się ma cyfrowa dystrybucja dziś?

Reuters cytuje najnowsze wyniki NPD dotyczące cyfrowej dystrybucji na PS3 i Xboksie 360 i PC. Badania dotyczyły jedynie osób, które regularnie kupują coś tą drogą w USA. Jeśli więc ktoś kupił tylko jedną grę, film, dlc, nie został tu uwzględniony. Z ankiet wynika, że 18% posiadaczy konta Gold na Xbox Live regularnie kupuje dzięki tej usłudze. Nieco gorzej wygląda to na PlayStation Network, gdzie robi tak tylko 10% użytkowników. Największą siecią cyforwej dystrybucji pozostaje jednak pecetowy Steam od Valve. W usłudze tej zarejestrowanych jest 21 mln. użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 700 gier. Prawdę mówiąc, myślałem, że więcej osób kupuje przez PSN i XBL. W końcu DLC to podobno taki świetny biznes.

Jak się ma cyfrowa dystrybucja dziś?
marcindmjqtx

12.06.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:45

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.